Aegis Media voegt media-inkoop RTV en Online samen

Adverteerders kunnen binnenkort bij één afdeling van Aegis Media terecht om alle media in te kopen, zowel voor RTV en print als ook real time bidding op het web. Een primeur, volgens het nieuwe afdelingshoofd Tim van der Bilt.
Van der Bilt wordt per 1 juni verantwoordelijk voor Amplifi, een nieuw onderdeel van Aegis Media Nederland. Het herbergt alle mogelijke vormen van media-inkoop, of dat nu traditionele media zijn of online. Concreet is het een samenvoeging van de afdelingen Trading en Automated Trading.
“De inkoop bij Appnexus, televisie of in een krant komen letterlijk naast elkaar te staan. Alles valt binnenkort onder Amplifi. Dat is volgens mij uniek in de wereld voor ons type bedrijf”, aldus Van der Bilt tegen Emerce.
De samenvoeging van de twee afdelingen is een stap om voorbereid te zijn op de toekomst. “We anticiperen op de grote veranderingen die komen op de inkoopmarkt. Ook de inkoop van reclameruimte op radio en televisie zal uiteindelijk worden geautomatiseerd. Waarschijnlijk zul je dat eerst bij digitale radio zien en daarna televisie. Dat zul je binnen enkele jaren al zien.”
Bedrijvengroep Aegis Media omvat onder andere iProspect, Netsociety, Isobar en Carat.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
7 Reacties
Rogier Lammers
Gefeliciteerd Tim!
Bas Wijnen
Well done Tim!
Danny Kriesels
Tim,
Van harte gefeliciteerd.
Erg mooie stap!!!
Thijs Kempers
Wat een mooie uitdaging Tim. Ik wens je heel veel succes!
André Schimmel
Tim,
Van harte!
André Schimmel
http://www.quisma.com
Rein
Ha Tim,
Top. Succes!
Rein
Arthur
Tim, all the best!