Industry Wire

Geplaatst door Storyboard

A Brand New Day kiest Storyboard voor Nederlandse lancering van nieuw merk White Claw

A Brand New Day heeft na een pitch gekozen voor Storyboard als partner voor de lancering van het nieuwe merk ‘White Claw Hard Seltzer’. Het Amsterdamse content marketing bureau Storyboard lanceert het merk via digitale media, onder andere via een social strategie, het distribueren van digitale content, advertising en influencers.

Na overweldigend succes in de US, UK, Ierland en Australië, waar White Claw de Hard Seltzer markt domineert, introduceert A Brand New Day het merk nu ook in Nederland. De lancering is er een in een reeks van diverse internationale introducties. White Claw is een van de eerste Hard Seltzers in ons land, een nieuwe productcategorie in het RTD (ready to drink) schap.

Martijn de Kemp, CEO Storyboard: “Ik ben trots dat we White Claw mogen toevoegen aan de lijst met prachtige merken waar we met A Brand New Day al jaren voor werken. White Claw is een innovatief en modern merk met een zeer hoge potentie gezien de exponentiële groei die het merk internationaal heeft doorgemaakt, plus de sterke merkvisie. Bouwen aan een nieuw merk en categorie is een erg mooie uitdaging voor ons”

Bob Valentijn, Marketing Manager A Brand New Day: “Wij werken al bijna 9 jaar samen met Storyboard voor Jack Daniel’s en hebben de afgelopen jaren diverse merken toegevoegd binnen die samenwerking. In de pitch voor de introductie van White Claw heeft Storyboard op strategisch niveau meegedacht over hoe we White Claw ook in Nederland tot een succes kunnen maken en ze hebben wederom laten zien dat ze precies begrijpen hoe de doelgroep denkt.

Over Storyboard

Storyboard is een award winning influencer- en contentbureau. Door de combinatie van creativiteit en data, ontwikkelen wij content die raakt, met distributie die werkt. Wij helpen merken als Takeaway.com, a.s.r. Verzekeringen, Dyson, Jack Daniel’s, Chiquita en Vedett om hun verhaal te vertellen met impact.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht