bloomon kiest voor Dorst & Lesser als social media partner

bloomon heeft voor Dorst & Lesser gekozen als hun partner in alle social media activiteiten in Nederland, Duitsland, België, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk. Vanaf 15 december 2020 ondersteunt het bureau de online bloemist met social content creatie en strategie om zo de nieuwe Floral Shop van bloomon in de schijnwerpers te plaatsen.
Sinds de oprichting in 2014 heeft bloomon de bloemenwereld op zijn kop gezet met hun unieke abonnementservice en hun verrassende designs. Als aanvulling op het bezorgen van bloemen op abonnementsbasis lanceerde bloomon onlangs een online Floral Shop. Deze nieuwe webshop biedt een breed assortiment van verse bossen en luxe droogbloemen in verschillende stijlen. Om het vernieuwde aanbod via social media in de kijker te zetten start Dorst & Lesser met het uitwerken van een social content strategie, gevolgd door content creatie en productie. Samen werken bloomon en Dorst & Lesser aan het versterken van de social footprint van het merk in 2021.
“Dit jaar hebben we onze propositie verbreed en, naast onze vertrouwde abonnementenservice, een online shop gelanceerd. We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen in het vertalen van deze propositie naar een sterke social media strategy en ons team hierbij kan ondersteunen. We voelen vanaf het begin dat Dorst & Lesser begrijpt wat ons merk inhoudt en zijn zeer flexibel en betrokken, wat goed past in onze manier van werken”, aldus Carolien Hannink, Brand Manager bij bloomon.
Birgit Zuurveld, Managing Director bij Dorst & Lesser: “Wij zijn trots om dit mooie merk aan ons klantenportfolio toe te voegen. bloomon staat al jaren bekend als een innovatieve, ambitieuze ‘disruptor’ in een traditionele sector en dat past ook helemaal bij wie wij zijn als bureau. Met onze kennis en expertise op vlak van social kunnen we bijdragen aan de positionering van bloomon en de bekendheid van hun unieke assortiment.”
bloomon is de online bloemist voor floral design. Het bloemenaanbod van bloomon bestaat uit verse seizoensbloemen en droogbloemen: verrassende designs gevuld met bloemen van de beste kwaliteit. bloomon heeft de keten flink ingekort door de veiling en groothandel over te slaan en de bloemen direct bij de kweker in te kopen. Hierdoor worden de bloemen verser dan vers aan de deur bezorgd en kunnen mensen nog langer van bloemen genieten. bloomon is in 2014 opgericht door Patrick Hurenkamp, Bart Troost en Koen Thijssen en is actief in vijf markten: Nederland, Duitsland, België, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk. Sinds 15 juni 2020 zijn alle producten van bloomon klimaatneutraal, vanaf de kweker tot aan de voordeur.
Dorst & Lesser is het internationale social media agency dat impactvolle merkverhalen creëert en verspreidt. Onze services gaan van strategie tot content creatie, social advertising, community management, campagnes en influencer marketing – en dat voor A-merken waaronder Lidl, Action, Alpro, Renault, Jägermeister en Schweppes
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.