SLAM! Presenteert Housuh in de Pauzuh XL in samenwerking met Bereik.nl

Vanaf aanstaande zaterdag 19 december tot en met zondag 3 januari zal SLAM! volledig in teken staan van Housuh in de Pauzuh XL. Het dagelijkse lunchprogramma zal de komende twee weken in een 24/7 durende versie dit bijzondere jaar afsluiten. Housuh in de Pauzuh XL is een trip down memory lane waarbij de playlist alle kanten op gaat: van clubknallers uit de 00’s, naar hiphopbangers uit de 90’s, dikke hits van nu, maar ook typische guilty pleasures en natuurlijk de onmisbare kersthits; het komt allemaal voorbij.
Housuh in de Pauzuh XL zal niet alleen te horen zijn op radio maar ook door het hele land te zien zijn op de digitale schermen van Bereik.nl. Op deze schermen is te zien wat er op dat moment live in de studio gebeurt en welke dj’s op dat moment voor Housuh in de Pauzuh aan het draaien zijn. Bereik.nl heeft met 85 digitale billboards langs de drukbezochte provinciale- en snelwegen een wekelijks bereik van ruim 16 miljoen passanten. Eerder heeft Bereik.nl samen met oa Leaseplan, Hema en Coca Cola succesvolle campagnes opgezet.
De samenwerking met SLAM! is voor commercieel directeur Lars Klootwijk een mooie afsluiting van een bijzonder jaar: “Met een campagne die net even outside the box is, gaan we knallend het jaar uit. Leuk dat SLAM! gebruik maakt van de mogelijkheden die onze digitale billboards te bieden hebben.”
Ook Radio Director Martijn Zuurveen kijkt uit naar de samenwerking: ‘Door de inzet van Bereik.nl op de digitale borden zal SLAM! in de laatste twee weken van 2020 niet alleen landelijk te horen zijn maar ook landelijk zichtbaar. Mede dankzij Bereik.nl kan Nederland de komende weken niet om SLAM! heen!’
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.