CODE D’AZUR versterkt team met David Vogel als Executive Director Experience Design

Digital brand & experience bureau CODE D’AZUR heeft haar team uitgebreid met de aanstelling van David Vogel als Executive Director Experience Design. Vogel is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van ‘experience design’ als duidelijke propositie in de markt. Daarnaast zal hij zich bezighouden met de verdere internationalisering en groei van het bureau.
Vogel brengt ruim 20 jaar ervaring in de creatieve industrie met zich mee. Hij is werkzaam geweest voor de grootste merken ter wereld, in verschillende sectoren van automotive tot banking, luxury & fashion, B2B en B2C. De afgelopen 7 jaar was hij Executive Director Experience Design (Europe) bij AKQA en adviseerde hij merken over CX en innovatiestrategie. Daarvoor werkte hij een aantal jaren bij onder andere Tribal DDB als User Experience Director en was hij betrokken bij de beginfase van bol.com als Visual & Interaction Designer.
Zijn uitgebreide kennis en ervaring met organisaties op wereldwijd niveau neemt hij nu mee om CODE D’AZUR verder te versterken. Nik Nieuwenhuijs, mede-oprichter en CEO van het bureau, licht toe: “David heeft de afgelopen jaren op absoluut topniveau gewerkt op het snijvlak van CX en innovatie. De internationale ervaring en kennis die David meebrengt maakt hem een perfecte sparringpartner voor onze klanten en hun gerelateerde ambities en uitdagingen rondom CX. Daarnaast is hij een perfecte fit in ons team om verder te bouwen aan de toekomst van CODE D’AZUR.”
David Vogel, Executive Director Experience Design bij CODE D’AZUR: “CODE D’AZUR is een bureau met een behoorlijke footprint en een indrukwekkende staat van dienst. Het bureau heeft een fantastische reputatie op het gebied van technologie en creativiteit. Het is een van de weinige bureaus in Nederland die echt in staat zijn om bedrijven wendbaar te houden en actief te laten inspelen op de veranderende markt, die in hoge mate bepaald wordt door de consument. Het is die combinatie van hoogwaardige strategie, creativiteit en technologie die van CODE D’AZUR een wereldspeler kan maken. Ik heb heel veel zin om daar aan bij te dragen!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.