Gratis Content Marketing Gids voor ZZP’er en MKB’er

Content marketing en de actualiteit
Content marketing is het maken, publiceren en promoten van betekenisvolle inhoud met als doel in contact te komen met de doelgroep. De content kan daarbij heel breed zijn: van een blogartikel of een case omschrijving tot video’s en whitepapers. Content marketing wordt steeds belangrijker voor een goede online strategie voor gerichte bezoekers en leads via zoekmachines en sociale media. In het boek zijn naast concrete praktijkvoorbeelden ook tips van bekende online ondernemers te vinden. Zoals Keesjan Deelstra (schrijver van de bestseller ‘Handboek zoekmachine marketing’), Aart Wallet (mede-oprichter van Fashionchick.nl – hét online mode platform van Nederland, onderdeel van Sanoma) en vele anderen.
Over Frank Husmann
Frank Husmann adviseert sinds 2001 als zelfstandig ondernemer kleine en grote (internationale) bedrijven over online marketing. Hierbij is hij altijd op zoek naar praktische manieren voor zijn klanten om meer rendement uit internet te halen. Zijn eigen praktijkervaring komt hierbij altijd te pas. Frank besteedt zijn tijd vooral aan SEO (Search Engine Optimization), content marketing en conversie optimalisatie. Het liefst vormt hij de schakel tussen techniek en commercie. Frank is medeauteur van de Online Succes Gids (2010).
Meer informatie: www.frankhusmann.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.