Industry Wire

Capital ID lanceert nieuwe website op nieuwe softwareversie

Capital ID heeft een nieuwe versie van haar softwareframework uitgebracht.  ID Manager 4 voor het automatiseren van marketingcommunicatie zal in het najaar beschikbaar zijn voor relaties en nieuwe klanten. De nieuwe website van Capital ID – die op 2 juli live is gegaan – is al gebouwd op het nieuwe framework en maakt gebruik van enkele nieuwe features, waaronder de verregaande integratie met social media en mobiele interfaces.

 

ID Manager wordt door relaties van Capital ID gebruikt voor het automatiseren van de marketingcommunicatieactiviteiten en business-to-business e-commerce toepassingen. De online software, waarvan de eerste versie in 2002 werd gelanceerd, is in de loop van de jaren steeds verder uitgebreid. De nieuwe versie van ID Manager komt tegemoet aan de opkomst van zakelijke, mobiele toepassingen. Zo is er nu een ID Manager App en faciliteert het systeem ook ander mobiele toepassingen via de Enterprise App Management module. Verder zijn er verregaande integratiemogelijkheden met bestaande ICT systemen, is de schaalbaarheid verder uitgebreid en is er een nieuwe versie van Single Sign On.

 

Nieuwe website
“The proof of the pudding is in the eating.” Vandaar dat de nieuwe website van Capital ID is gebouwd op ID Manager 4. Dennis Steen, directeur Capital ID: “De opbouw en uitstraling van onze nieuwe site is het resultaat van een aangescherpte postionering van ons bedrijf. Wij operen op het snijvlak van marketing en IT. Capital ID is een unieke club mensen die vooruitstrevend is, elkaar uitdaagt en het maximale uit het leven wil halen. Zowel prive als zakelijk. Het is bijvoorbeeld ook om die reden dat wij het Prinses Maxima Centrum voor Kinderoncologie steunen. Iedereen verdient het om het maximale uit het leven te kunnen halen.”

 

Over Capital ID
Bij Capital ID gaan Marketing & IT hand in hand. Capital ID is de toonaangevende, internationale leverancier van innovatieve technologie voor het automatiseren en beheren van marketingcommunicatie: Marketing Resource Management (MRM) en Digital Asset Management (DAM). Capital ID ontwikkelt oplossingen vanuit het perspectief van de marketeer en communicatiedeskundige. Hun software helpt organisaties consistent te zijn in uitstraling, te groeien en kosten te besparen op het gebied van marketingcommunicatie. Capital ID werkt aan sterke merken bij onder andere Rabobank, Starbucks, The Body Shop, Akzo Nobel, ABN AMRO Bank en NS.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht