
Zo verbeter je de klantenservice met AI
Artificial Intelligence op de klantenservice omvat meer dan alleen chatbots en kan van grote toegevoegde waarde zijn – ook op gebied van digital marketing.
De snelle ontwikkelingen binnen Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning zorgen voor interessante mogelijkheden voor contact centers van organisaties. De technologie kan helpen om zowel de Customer- als Agent Experience te verbeteren.
Tijdens deze talk gaat Terrence Hotting in op mogelijkheden als predictive routing, predictive engagement, automated forecasting en agent assist. Hij ziet de technologie als samenspel tussen mens en machine. AI kan zeker helpen om agents hun werk beter te laten doen waardoor klantintimiteit kan worden opgebouwd en groei wordt gestimuleerd. Ook voor de digital marketing-kant is AI van toegevoegde waarde, zeker als je dit integreert met je contact center.

Terrence Hotting
Terrence Hotting is Senior Solution Consultant bij Genesys.
Nieuwe insights
SXSW met Nina Jankowicz: ‘The best antidote to hate is joy’GenAI is de toekomst, maar bedrijven missen vaak een strategieHoe conversiegerichte designtrucs je klantrelatie kunnen ondermijnenVan streek naar supermarktschap: zo digitaliseer je lokale handelRoyal Coster Diamonds: van rijke merkgeschiedenis naar premium online belevingGerelateerde artikelen


Leiderschap in het AI-tijdperk: minder controle, meer faciliteren

Hyperpersonalisatie en de impact van AI op de moderne retail
