Industry Wire

Geplaatst door TOT PR & Communications

ROCKET: New in town | Tosti verbrand? Bestel snel via Rocket, nu in Amsterdam

Amsterdam, donderdag 15 april 2021 – Te druk, geen boodschappen in huis, ietwat brakjes, óf gewoon ontzettend veel zin in sushi? Redenen genoeg om een home diner te bestellen. Voor wereldburgers in een nieuwe tijd, die quality time net zo belangrijk vinden als een lekkere én snelle maaltijd, is het altijd tijd voor een Rocket moment! Nu ook in Amsterdam.

Rocket streeft ernaar om binnenkort alle restaurants van Amsterdam te mogen servicen, zodat straks de hele Amsterdamse food scene met 1 app binnen handbereik ligt. Een enorme uitdaging, waar ze helemaal voor gaan. Clementine Joly, Head of Marketing van Rocket: ”Wat voor ons belangrijk is, is dat niet alleen de klant, maar zeker óók de restaurants blij met ons zijn en graag met ons in zee willen gaan. In die relaties investeren we volop en dat doen we anders dan andere aanbieders”

Easy does it!
✔ Rocket first: om de eerste kennismaking nog prettiger te maken, rekent Rocket voorlopig geen bezorg- en servicekosten.
✔ Rocket easy: met de Rocket app bestel je in een paar tellen jouw favoriete restaurantmaaltijd, of het nu ontbijt, lunch of diner is.
✔ Rocket eco-friendly: bestellingen worden op de fiets bezorgd in boxen van gerecycled materiaal, en bestek is altijd additioneel.

Download de Rocket app en trakteer jezelf op een Rocket moment.

OVER ROCKET
Rocket is een food-tech startup, klaar om Nederland en de rest van Europa te veroveren met een snelle, betrouwbare en vooral persoonlijke bezorging voor zowel de consument als alle aangesloten partners. Rocket bestaat inmiddels twee jaar en wint volop terrein in de wereld van food service delivery. rocket.delivery

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht