Industry Wire

Geplaatst door finally an agency

finally an agency breidt haar creatieve team uit

Succesvol bouwt finally an agency haar full-service propositie verder uit, wat leidt tot versnelde groei en verbreding van werkzaamheden op het gebied van strategie en concept. Dat vraagt om extra creatieve geesten en daarom is het creatieve team uitgebreid met Lisa van Zijl en Maarten van Scheijndel.

Een herpositionering van communicatiebureau naar full-service creative agency heeft zelfs in een lastig Corona jaar niet alleen geleid tot prachtige nieuwe klanten die na een first date kozen voor de finally formule, maar dat ook bestaande klanten finally eerder aansluiten in het creatieve-/briefingsproces. De combinatie van een krachtige in-house ontwerp- en productiestudio én een ervaren creatief team maken finally dan ook tot een volwaardig partner voor een long-term relationship.

Lisette Samplonius, Managing Director: “Het is heel mooi dat we met de groei van Lisa naar de functie van Creative en het aantrekken van Maarten een goede balans hebben tussen Lisa’s ervaring op het huidige klantportfolio en de kennis en ervaring die Maarten meeneemt van buitenaf.”

Maarten van Scheijndel, Creative: “Mooie klanten, uitdagende vraagstukken en een zeer ervaren team met aanstekelijke ambities. Dat in combinatie met de nuchtere Rotterdamse niet-lullen-maar-vlammen mentaliteit passen mij perfect. Met mijn kennis op met name digital ga ik een finally waardige bijdrage leveren aan de verdere groei van de club.”

Maarten van Scheijndel werkte afgelopen jaren als Digital Creative bij Havana Harbor op accounts als Unilever, KPN, Philips en Postcode Loterij.

Over finally an agency: finally an agency is een onafhankelijk full-service creative agency aan de rand van Rotterdam. Sinds 2005 vlammen onze teams dagelijks op strategie, concept en productie voor mooie merken als Coca-Cola, De Kuyper, Danone Nutricia, Foot Locker, Max Havelaar en McDonalds.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht