Value Proof. De nieuwe naam van internationaal digital marketing bureau WSI Webexperts.

Met ingang van vandaag gaat digital marketing bureau WSI Webexperts verder onder een andere naam: Value Proof.
Oprichter Tim Pellens (1963) zet uiteen waarom: “In 2002 zocht ik aansluiting bij het internationale WSI netwerk en kon ik dankzij een breed aanbod van gestandaardiseerde online producten en diensten heel snel voet aan de grond krijgen bij het bedrijfsleven. Operational excellence ten voeten uit. Maar de behoeften van onze klanten groeiden mee met de complexiteit en mogelijkheden van digitaal en inmiddels staat er daartoe een flink netwerk van experts in Europa dat vrijwel uitsluitend maatwerk verzorgt. Customer intimacy is daarmee leidend geworden.”
De nieuwe naam Value Proof geeft gestalte aan de omslag die is gemaakt van leverancier van web-oplossingen naar full-service digital communicatie bureau. Value Proof helpt klanten bij strategische en operationele vraagstukken rondom e-business, branding en loyaliteit. Met onder meer websites, apps, detail aids, social media, e-learning, relatieprogramma’s en campagnes.
Partner Paul Hoppenbrouwers (1958) zegt daarover: “De naam Value Proof zegt precies waar wij organisaties mee kunnen helpen. We creëren waarde voor de klant en maken dat hard. Dat deden we al en daar gaan we ons nog meer op toeleggen. We doen dat met ons 3-R’en model waarin we samen met de klant bepalen welke waarde moet worden gecreëerd op het gebied van Reputatie, Relatie en Reputatie. Strategie, concept, realisatie en optimalisatie staan in dienst van de te creëren waarde op deze gebieden. Zo simpel is het.”
Value Proof heeft klanten in diverse markten, zoals de healthcare, zakelijke dienstverlening, hospitality, retail en financiële dienstverlening. Tot de klantenkring in Europa behoren onder andere Glaxo Smith Kline, Bristol Myers Squibb, NH Hotels, Bayer, Sanofi, Tele 2 en Hero.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.