Industry Wire

Geplaatst door iReca Benelux B.V.

Start-up iReca Benelux B.V. lanceert unieke horecaplatform

Start-up iReca Benelux B.V. lanceert unieke horecaplatform.

Twello, 4 november 2013 – iReca restaurant App. Het nieuwe horeca platform waar horecaondernemers, zonder technische kennis, hun eigen (native) App kunnen maken voor de App stores van Android en Apple tegen een ongekend laag tarief van € 298,- eenmalig, is groot succes.
Een restaurant App: dichter bij de gasten, creëren van gastenbinding, meer service en stimuleren van herhalingsbezoeken om uiteindelijk de omzet te verhogen.

Apps en horeca
De primaire en directe communicatie met de gasten is natuurlijk de gastheerschap en de heerlijke gerechten die geserveerd worden. Maar helaas is de communicatie met de gasten na een bezoek vandaag de dag belangrijker en intensiever dan voorheen. Aangezien de gasten zich steeds vaker laten (ver)leiden door korting, korting en nog eens korting. Hierdoor wordt het lastiger om gastenbinding op te bouwen en dat puur omdat men op de kortingsactie afgaat.
In een mobiele wereld waar Apps significant een steeds groter communicatiemiddel wordt, is het belangrijk mee te gaan met deze ontwikkelingen om te kunnen blijven communiceren met de gasten als ze thuis of op het werk zijn. De oplossing hiervoor is één communicatiemiddel waarbij de horeca ondernemer de touwtjes in eigen hand krijgt.

iReca Restaurant App, het communicatie platform
Via het platform van iReca kunnen horeca ondernemers, zonder technische kennis, hun eigen (native) App genereren voor de App store van Android en Apple.

De mogelijkheden van een eigen App:
– De menukaart presenteren;
– Acties en evenementen aankondigen;
– Met één klik reserveringen ontvangen;
– Evenementen en gerechten delen via social media (o.a. Facebook, Twitter en Google+);
– De belangrijkste contact gegevens publiceren;
– Push berichten versturen
Naast een professionele App krijgen alle klanten van iReca een gratis mobiele website!

Vandaag de dag zijn er verschillende online kanalen die horeca ondernemers inzetten om hun gasten te bereiken. Dit is erg tijdrovend. Om de horeca ondernemers hierbij een handje te helpen, zijn er diverse koppelingen en plug-ins gemaakt die ervoor zorgen dat elk horeca ondernemer vanuit één centrale punt gaat werken. Via het platform kunnen zij hun eigen App, (mobiele)website, reserveringssysteem beheren en op verschillende social media kanalen automatisch publiceren.

iReca en haar klanten
Inmiddels is iReca in drie landen vertegenwoordigd, namelijk Nederland, Zwitserland en Engeland. Na de lancering in Nederland heeft iReca in acht maanden de tijd honderden horeca ondernemers verwelkomt als klant. Van sterren restaurants tot aan franchise organisaties.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht