Industry Wire

Geplaatst door Jalt

Facebook fondsenwerving campagne voor Giro555

Social media bureau Jalt doneerde éénmalig een Facebook fondsenwerving campagne en een Facebook advertentiebudget t.w.v. € 1.000,- aan Giro555. Doelstelling: zo veel mogelijk donaties binnenhalen voor de Filipijnen.

Nederlanders geven relatief veel aan goede doelen, maar hechten veel waarde aan een juiste besteding. Giro555 hanteert daarom een zeer beperkt marketingbudget. Wij wilden aantonen dat het óók met een beperkt marketingbudget mogelijk is om fondsen te werven via Facebook.

De campagne bestond uit één page post, met een duidelijke Call To Action: Doneer nu. Middels een Facebook pixel op de conversiepagina van Giro555 maten we de winstgevendheid van de verschillende doelgroepen en optimaliseerden we het resultaat.

Zo’n € 34.000,- aan donaties voor € 1.000,- advertentiebudget.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht