Industry Wire

Geplaatst door Megawatt Digital

Megawatt Digital gaat partnership aan met gamification-platform Leadfamly

Met één marketingtool nieuwe klanten aantrekken, klanten behouden, naamsbekendheid vergroten én zorgen voor meer conversies? Megawatt Digital doet het!

Dankzij een unieke samenwerking met softwareplatform Leadfamly biedt Megawatt Digital een uitgebreid pakket aan online games, om met gamification iedere campagne tot leven te wekken. ‘Gamification is een zeer effectieve manier om klanten en prospects te activeren en je business te laten groeien. We zijn daarom heel blij met onze succesvolle samenwerking met Leadfamly’, vertelt Mathijs Visser, co-owner van Megawatt Digital.

‘Bewezen gamification technieken leiden altijd tot meetbare impact, ongeacht de industrie of doelgroep’, vertelt Rick van Leersum, gamification specialist bij Leadfamly. Uit een analyse van een half miljard sessies zien we een gemiddelde engagement tijd van 65 seconden, ruim 40 keer langer dan bij een gemiddelde advertentie. Met de expertise én de 360° aanpak van Megawatt Digital ontstaat op deze manier enorm veel waarde, aldus van Leersum.

De social mediaspecialisten van Megawatt Digital weten precies op welke knoppen ze moeten drukken om de data in te zetten voor perfecte retargeting of om look-a-like doelgroepen te maken. En hun e-mailmarketingexperts weten exact hoe ze nieuwe leads moeten opvolgen om direct meer sales te genereren. Kortom: alle kennis en energie is in huis om iedere gamification campagne te laten slagen!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht