TIE Kinetix lanceert Smart PDF Connect

100% nauwkeurige vertaling van PDF documenten voor automatische verwerking in back office oplossingen
TIE Kinetix N.V. (“TIE Kinetix”) kondigt de lancering van de oplossing Smart PDF Connect aan als toevoeging op haar Integratie portfolio. Deze nieuwe oplossing transformeert inkomende PDF documenten 100% nauwkeurig naar elektronische documenten voor automatische verwerking in back office oplossingen. Deze oplossing maakt het mogelijk voor onze klanten om met al hun handelspartners te integreren.
TIE Kinetix biedt een breed aanbod van Software as a Service (SaaS) oplossingen die het uitwisselen van data en informatie tussen bedrijven helpt automatiseren. Hiermee kunnen klanten een significante kostenreductie realiseren in de dagelijkse processen.
Voor veel bedrijven met grote en kleine partnerkanalen is het doel om de ketenintegratie zoveel mogelijk te optimaliseren. Wanneer bedrijven de mogelijkheid hebben het inkoopproces, verzendproces en de betalingsafhandeling te automatiseren via een directe koppeling tussen verschillende systemen, kunnen bedrijven hun kosten verlagen, fouten reduceren en de complexiteit en de klanttevredenheid verbeteren.
Vele jaren is het een uitdaging geweest voor bedrijven om handelspartners te managen die niet over een budget of de technische capaciteiten beschikken om documentuitwisseling volledig elektronisch te integreren. Door de massale adoptie en tegenwoordig lage drempel om PDF documenten te kunnen creëren, is dit toegankelijk geworden voor ieder bedrijf. TIE Kinetix biedt een oplossing die alle handelspartners (op ieder niveau) kan integreren ongeacht de technische of financiële beperkingen waarover de handelspartner beschikt.
De lancering van Smart PDF Connect geeft bedrijven de mogelijkheid om ontvangen PDF documenten van partners direct te verwerken, vertalen en vervolgens 100% nauwkeurig automatisch te integreren in het back office system, ongeacht welk type ERP- of boekhoudsysteem wordt gebruikt.
Reduceert handmatig werk en foutpercentage significant
De TIE Kinetix “cloud gebaseerde” oplossing bespaart tijd en geld voor klanten door handmatig werk te elimineren voor handmatige data invoer in back office systemen. Daarmee wordt ook gelijk het foutpercentage door handmatige invoer direct gereduceerd. Als onderdeel van ons Integration Brokerage Platform is de Smart PDF Connect dienst 24/7 beschikbaar voor onze klanten. En uiteraard wordt dit proces ook 24/7 gemonitord.
Integreer met ALLE handelspartners
Voor het merendeel van onze klanten is het niet mogelijk om te integreren met alle handelspartners, omdat niet alle handelspartners de mogelijkheden hebben voor systeem-naar-systeem integratie. Deze partners versturen hun documenten meestal via PDF. De nieuwe Smart PDF Connect oplossing maakt het mogelijk om dit proces te automatiseren. Dit maakt het mogelijk voor onze klanten om met alle handelspartners te integreren.
Eén eenvoudige gebruikservaring voor de volledige documentverwerking
Alle PDF documenten worden door de gebruiker gevalideerd, geaccepteerd, verwerkt en beheerd in één centrale, gebruiksvriendelijke integratie oplossing. Op deze manier is er geen behoefte voor verschillende middleware oplossingen en verschillende scansoftware en leveranciers om diverse aspecten van het inkomende documentproces te beheren. De Integratie oplossing van TIE Kinetix is het “centrale postkantoor” voor alle uitwisseling van informatie en communicatie met handelspartners.
De voordelen van Smart PDF Connect:
• Het uitrusten van handelspartners die geen integratie- of automatiseringsmogelijkheden hebben
• Snel en nauwkeurig PDF documenten verwerken zonder handmatig werk
• Eenvoudig grote documenten direct verwerken
• Reduceer terugkerend, handmatig werk en daarmee het foutpercentage
• 100% nauwkeurig PDF documenten vertalen naar het back office system
• Geschikt voor alle ERP en boekhoudpakketten
• Bespaar tijd en kosten
• Accepteert en verwerkt PDF documenten 24/7
Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Door het automatiseren van de uitwisseling van documenten via e-mail en PDF, kunnen wij het foutpercentage en verwerkingstijd significant verkorten. Hiermee creëren wij een enorm voordeel voor onze klanten en hun handelspartners. Sneller en geïntegreerd afhandelen van documenten betekent dat logistieke en planningsprocessen accurater zijn. Dit biedt onze klanten snellere time-to-market en additionele kosten besparingen. Met deze nieuwe aanvulling op ons Integratie Platform blijven wij meer toegevoegde waarde leveren voor onze klanten en vergroten wij de integratiemogelijkheden in de supply chain.”
Voor vragen over deze oplossing of onze andere oplossingen, neem contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer bij TIE Kinetix via Patrick.vanBoom@TIEKinetix.com
Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop en levering. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door ruim 25 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.
TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (NYSE Euronext: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Australië.
Voor meer informatie:
TIE Kinetix N.V.
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen
Nederland
T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Follow TIE Kinetix on Twitter: https://twitter.com/TIEKinetix
Follow TIE Kinetix on LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
Follow us on Facebook: https://www.facebook.com/TIEKinetix
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.