Zandbeek verzorgt rebranding voor multinational Vebego

Vebego zet een volgende stap in het realiseren van haar strategische ambitie. In samenwerking met Zandbeek lanceert het familiebedrijf met bijna 40.000 medewerkers een vernieuwde identiteit, met één logo dat binnen drie jaar door alle Vebego-bedrijven gebruikt gaat worden. De nieuwe stijl en merkarchitectuur zijn onderdeel van de ambitie om gezamenlijk herkend te worden als één merk door klanten en medewerkers en zo meer maatschappelijke impact te realiseren.

Onderdeel van 1 en dezelfde familie Logische vervolgstap Ton Goedmakers, CEO Vebego: “We zijn erg trots op de nieuwe identiteit en stijl van Vebego. Die is eenvoudig, toegankelijk, menselijk en warm. Daarnaast versterkt de stap om naar 1 overkoepelend merk te gaan onze strategische keuze om te groeien en nog meer impact te maken. Het helpt ons bij het realiseren van een krachtige positionering richting de maatschappij, de arbeidsmarkt en opdrachtgevers.” De samenwerking tussen Zandbeek en Vebego dateert al vanaf 1995: familiebedrijf Vebego is de founding client van het Eindhovense bureau, dat ook een familiebedrijf is. Over Zandbeek Wij vinden, vertellen én verspreiden de verhalen die een merk zo onmiskenbaar een merk maken. We zien het als onze missie ervoor te zorgen dat onze verhalen niet hetzelfde lot wacht als de overgrote meerderheid van alle commerciële content: onzichtbaarheid. www.zandbeek.com Over Vebego |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.