Industry Wire

Geplaatst door Pink Marketing

Nationale Vacaturebank en Intermediair lanceren nieuwe campagne met Pink Marketing (part of P3)

DPG Recruitment heeft gekozen voor Pink Marketing. DPG Recruitment is met o.a. de merken Nationale Vacaturebank en Intermediair dé specialist op het gebied van recruitment en de arbeidsmarkt. Door structureel en uitgebreid onderzoek te doen weten ze wat er speelt in de markt en hebben zij de mogelijkheid om de juiste oplossingen te bieden voor elke wervings uitdaging. Beide merken zijn inhoudelijk overeenkomend, maar bedienen een eigen doelgroep met een specifiek vraagstuk. Pink Marketing (part of P3) zal in samenwerking met PEXI data, media en creatie gaan combineren om deze juiste doelgroepen aan de juiste proposities te koppelen.

Britt Blok, account director Pink Marketing (part of P3)
“Naast de B2C werkzaamheden voor Nationale Vacaturebank en Intermediair die wij eerder in 2022 al aan ons portfolio mochten toevoegen, gaan we nu ook starten voor de B2B tak. Het doel is om de klant centraal te zetten op basis van relevante data punten en gedrag, waarmee we altijd de juiste doelgroep de juiste propositie kunnen laten zien. Onze transmediale aanpak waarbij we data, media en creatie combineren past perfect bij deze uitdaging!”.

Kayleigh Groenendijk, marketing manager B2B DPG Recruitment
“We waren op zoek naar een partij die met ons de volgende stap konden maken in onze campagne inrichting. Door met PEXI aan de slag te gaan kunnen wij nu makkelijk en snel onze creaties realtime aanpassen in tekst, afbeeldingen en look and feel. Hierdoor kunnen we veel persoonlijker en gerichter onze doelgroep bereiken, en zijn we intern veel minder tijd kwijt aan het managen of maken van creaties. Ook maakt het mogelijk om data beter en sneller te analyseren en keuzes te maken op basis van de performance. Dit was de next step die we zochten en nu hebben gevonden”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht