Industry Wire

Geplaatst door DEPT

The Sting Companies steekt webshops in future-proof nieuw jasje

AMSTERDAM, 22 MEI 2023 – The Sting Companies herlanceert de websites voor The Sting, Costes Fashion en Cotton Club. Digital agency DEPT® leidde zowel de platformmigratie als het redesign van deze drie fashionwebshops. Een nauwe samenwerking, innovatieve oplossingen en DEPT®’s expertise in Salesforce Commerce Cloud, resulteren in moderne, toekomstbestendige webshops voor The Sting Companies waarvan de laatste binnenkort live zal gaan.

Het meest in het oog springende element van dit project is de “Shop the Look”-propositie, waarmee klanten in één klik complete outfits kunnen aanschaffen, gemakkelijk gemaakt door dynamische content en klikbare producten. Hierdoor komen de kledingstukken meer tot leven en kunnen ze makkelijk aan het winkelmandje worden toegevoegd. Maar ook e-commerce-integraties met moderne betaalmogelijkheden zoals Apple Pay, omnichannel giftcards, adresvalidatie, afhaalpunten en levertijden, synchronisatie van de productcatalogus en bestellingen, voorraad en prijzen zorgen dat de webshops draaien als een geoliede machine.

Het project vereiste een diepgaand samenwerkingsproces: “We namen het ontwerpteam van The Sting snel op in onze ontwerpprocessen en werkten nauw samen van concept tot voltooiing. Dit, samen met de sterke samenwerking tijdens de migratie, vormt de basis voor een langdurige, succesvolle relatie die verder gaat dan de traditionele grenzen van bureau-klantdienstverlening”, aldus Milou Dingenouts, digitaal strateeg bij DEPT®.

Deze herlanceringen zijn pas het begin van The Stings ambitieuze (digitale) groeiplannen. “Met het nieuwe design en een future-proof platform hebben we onze positie in het competitieve e-commerce modelandschap versterkt. We blijven onze klantervaring de aankomende tijd doorontwikkelen door verder in te zetten op personalisatie en het samenbrengen van onze fysieke en digitale winkels” volgens Peter Danse, commercieel directeur van The Sting Companies.

– EINDE PERSBERICHT –

Over DEPT®: Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht