
De omnichannel rebranding van Only For Men naar OFM

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
OFM is een mannenmodeketen die in 2002 werd opgericht door Piet Feenstra. Sindsdien is het uitgegroeid tot een succesvolle keten met twintig boetiek warenhuizen in Nederland. OFM heeft een sterke online aanwezigheid met het community platform onlyformen.nl. De focus van het merk ligt op het creëren van een unieke beleving voor de klant.
Deze presentatie gaat over de omnichannel rebranding van OFM, waarbij ook een nieuwe digital marketing en e-commerce strategie is geïmplementeerd. Deze strategie is gericht op het versterken van de merkervaring en het verbeteren van de online winkelervaring voor klanten. Menno Dings en Arthur Feenstra nemen je mee in het verhaal van OFM.

Arthur Feenstra
Arthur Feenstra is ceo en co-owner van OFM (voorheen Only For Men). Een no nonsense retail concept met fashion voor alleen mannen met twintig winkels en een online store. Hij is onder andere verantwoordelijk voor de marketingstrategie en inkoop en bouwde over de loop van twintig jaar OFM uit van één naar twintig winkels.

Menno Dings
Menno is een allround marketing-professional met meer dan 25 jaar ervaring in omnichannel fashion Retail. Hij is bedreven in alle facetten van Marketing en eCommerce. Een echte merkenbouwer.

Renske de Bruine
Sinds 2008 werkt Renske in de digitale wereld. Haar digitale carrière is zij begonnen bij Virtual Affairs (vandaag de dag bekend als “WeAreYou”)- full-service internet bureau- die bekend staat voor het leveren van professionele IT diensten/producten én resultaat voor bedrijven in de financiële en zorg sector. Vanaf 2012 heeft Renske zich toegewijd om de gezondheidszorg te verbeteren als ondernemer. Ondertussen is zij twee bedrijven verder op het gebied van digitale zorg. Bovendien is één van deze bedrijven, Winq.online, benoemd tot Nederlands start-up van het jaar (Computable) in 2018. Daarnaast benoemde InspiringFifty haar tot één van de 50 meest inspirerende vrouwen in de technologiesector. Vandaag de dag is zij actief als investeerder in early-stage tech bedrijven, adviseur en spreker.
Gerelateerde artikelen


Emerce Rapport Online Damesfashion 2024-2025

Startup NIMBEL: stads, ‘outdoor’ en neon in babydraagzak 2.0
