
Modelleren is de nieuwe effectiviteitsrevolutie en geen enkele marketeer kan dat negeren

Voor deze content heb je een Emerce account nodig. Meld je gratis aan om verder te lezen.
- Toegang tot nieuws & video's
- Nieuwsbrieven
- Reageren op artikelen
- Onbeperkt whitepapers downloaden
Het modelleren van het effect van advertenties op basis van sales heeft, gedreven door snelle verschuivingen in de branche, enorme veranderingen ondergaan. Nieuwe reguleringen, de verwachtingen van consumenten en rappe vooruitgang en verbetering in Machine Learning en AI heeft oude modelleringstechnieken achterhaald. Marketing Mix Modelling is niet alleen dagelijks nuttig geworden voor voor marketingteams, maar is een de facto meethulpmiddel gewoorden duizenden bedrijven. Het omarmen van deze veranderingen is van essentieel belang en er is nog meer verandering aanstaande.

Nicolas Arrivé
Nicolas works in the Marketing Science organisation at Meta where he helps agencies enhance and co-create innovative measurement capabilities. Nicolas joined Meta through the x-publisher Atlas acquisition.
Prior to Meta, Nicolas held numerous Analytical roles respectively at 2 start-up and Microsoft Advertising in North America as well as in an Analytic Consultant capacity at PwC London

Ronald ter Voert
Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Tevens is hij als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen.
Gerelateerde artikelen


Nieuwe bestelauto’s op fossiele brandstof hebben geen toegang tot zero-emissiezones

Burgers’ Zoo verbetert klanttevredenheid met AI-agent
