Industry Wire

Geplaatst door Seneca

WonenCentraal optimaliseert klantcontact met Seneca

Om alle afdelingen te voorzien van de juiste informatie, werkt wonenCentraal met Seneca aan de realisatie van een geïntegreerd Front-Office. “Een klant moet altijd een eenduidig antwoord krijgen.” legt Suzan Knipp, Communicatie Manager bij wonenCentraal uit. “Of de klant nu aan de balie staat, een medewerker van de Eerste Lijn Servicedesk aan de lijn krijgt, of zelf een antwoord vindt via de website.”

Geïntegreerd Front-Office
De eerste stap bij de realisatie van het geïntegreerde Front-Office wordt de inrichting van het Kennissysteem. Daarin bundelt wonenCentraal alle kennis. Vanuit de Eerste Lijn Servicedesk (ELS) kan wonenCentraal klanten bedienen met eenduidige antwoorden. Daarna volgt de CRM applicatie voor het registeren van de calls. In rap tempo volgen de website, het intranet, het digitaal huurdersloket en uiteindelijk de integratie van al deze onderdelen.

“Het grootste voordeel voor wonenCentraal is dat alles, de website, het intranet, het huurdersloket, het Kennissysteem en het CRM op één systeem draait.” licht Suzan Knipp de keuze voor Seneca en Smartsite toe. “We zochten een systeem dat goed en gebruiksvriendelijk is. Die eisen zagen we terug in Smartsite”

“Het gaat ons uiteindelijk om de kwaliteit van het klantcontact. Het geïntegreerde Front-Office zorgt ervoor dat als een klant belt onze medewerker van ELS direct ziet of de klant post van ons heeft gehad ofwel zelf iets heeft geregeld via het huurdersportaal en de medewerker kan hier meteen op inspelen. Dat maakt dat de klant zich gekend voelt en thuis bij wonenCentraal.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht