Penfield Assist Digital breidt diensten uit met Salesforce Commerce, Service en Sales Cloud

Amsterdam, september 2023 – Penfield Assist Digital, een vooraanstaande speler in de wereld van Salesforce Consultancy en meervoudig Marketing Automation winnaar van de Emerce100, kondigt met trots de uitbreiding van haar dienstenaanbod aan. Na een succesvol proefjaar breidt Penfield Assist Digital haar portfolio uit met Salesforce Service, Sales en Commerce Cloud om klanten een totale end-to-end dienstverlening te bieden.
Deze strategische uitbreiding sluit naadloos aan bij de recente overname door Assist Digital. Tim Hubers, Managing Director bij Penfield Assist Digital, licht toe: “De uitbreiding van onze diensten is geen willekeurige beslissing, maar eerder een natuurlijke evolutie. We zijn ruim een jaar geleden begonnen met deze uitbreiding om onze bestaande klanten te bedienen. Penfield Assist Digital heeft al tweemaal op rij de eer gehad om door Emerce100 uitgeroepen te worden tot een van de beste bureaus op het gebied van Salesforce Marketing Automation. We wilden datzelfde niveau van expertise en service bieden voor deze nieuwe disciplines, daarom hebben we onze kennis uitgebreid en gespecialiseerd personeel aangetrokken.’’
Rommert Crépin, Commercieel Directeur bij Penfield Assist Digital, voegt hieraan toe: “Wij zien een groeiende behoefte bij klanten aan totaaloplossingen en willen samenwerken met een bureau dat alle benodigde expertise onder één dak heeft. Terwijl klantzijde vaak werkt met T-shaped marketeers, zien we een vergelijkbare ontwikkeling aan bureauzijde. Er zijn echter maar weinig bureaus met diepgaande kennis van alle essentiële Salesforce Clouds, en hier zien wij een kans om dat gat te vullen. We hebben afgelopen jaar veel ervaring opgedaan en het team op deze Clouds uitgebreid met zowel kennis (Certified) als ook ervaring. Vooral dat laatste vinden wij belangrijk, je kan wel veel Salesforce certifcaten hebben, maar uiteindelijk draait het om de daadwerkelijke implementatie ervaring!”
Klanten zoals het Belgische kleding merk Bellerose, Eurofiber, IJsvogel Retail die al gebruik konden maken van deze totale end-to-end dienstverlening zijn tevreden. Marketeers zeggen: “In het verleden werkten we met verschillende bureaus, elk gespecialiseerd in een ander aspect van de Salesforce Clouds die we gebruiken. Dat had voordelen in termen van specialisme, maar bracht ook uitdagingen met zich mee, aangezien alle Clouds met elkaar verbonden zijn. Wat we eigenlijk nodig hadden, was een partner die specialistisch is in alle Salesforce Clouds. Omdat Penfield Assist Digital zich heeft gespecialiseerd in de belangrijkste Salesforce Clouds, waaronder Marketing, Commerce, Service en Sales, voldoen ze aan onze eisen voor een ideale partner. We hebben het volste vertrouwen dat niet alleen de kennis gewaarborgd is, maar ook dat de datastromen tussen alle Clouds en onze systemen vlekkeloos zullen verlopen. Dit stelt ons in staat om gegevens op een effectieve manier te gebruiken om gepersonaliseerde boodschappen te creëren voor onze doelgroepen.”
Over Penfield Assist Digital
Penfield Assist Digital is een full-service Salesforce Multi-Cloud partner en onderdeel van Assist Digital. Penfield Assist Digital exceleert in strategie, implementatie, ontwikkeling en innovatie. Het bedrijf staat bekend om zijn creatieve, pragmatische en persoonlijke aanpak bij het oplossen van zakelijke uitdagingen. Klanten kunnen bij Penfield Assist Digital terecht voor diensten met betrekking tot diverse Salesforce Clouds, waaronder Commerce, Subscription, Service, Marketing, Tableau, Loyalty, Sales & Experience.
Penfield Assist Digital bedient toonaangevende merken zoals oa.Talpa Networks, Randstad, Hertog-Jan, Nike Team, Stichd, Young Capital, Makro, de Nationale Politie, GVB, Bellerose, WWF.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.