Industry Wire

Geplaatst door Zandbeek

Knuffel van NHA en Zandbeek

In haar nieuwste campagne brengt opleider NHA een ode aan iedereen die het roer omgooit en zijn eigen dromen waarmaakt. Zo positioneert NHA zich opnieuw als archetypische bondgenoot die zorgt dat jij meer uit je leven haalt. In twee commercials zien we hoe NHA-cursisten van hun passie hun werk maken. De campagne is ontwikkeld door Zandbeek.

Effectief verhaal
Beide commercials werden vooraf uitvoerig getest door een onafhankelijk onderzoeksbureau. Uit deze pretest blijkt dat de commercial over een knuffel zelfs effectiever is dan 92% van alle geteste commercials (N=493). Het verhaal maakt aantoonbaar warme gevoelens los bij de doelgroep en werkt sterk gedragsactiverend.

De campagne is vanaf nu zichtbaar op tv en op verschillende socialmediaplatforms.

Credits
Bureau: Zandbeek
Regie: Sander Ligthart
D.O.P.: Richard Spierings
Grading: Frans Suijs
Sound design: Six Feet High
Fotografie: Matthijs Immink
Media: Brandwebbing

Over Zandbeek
Zandbeek is opgericht in 1995. Het begint als bureau voor corporate communicatie en pr, wordt volwassen als contentmarketingbureau en groeit uit tot een fanatiek familiebedrijf met award-winning creativiteit als kloppend hart. Zandbeek werd de afgelopen jaren twee keer gewaardeerd als beste marketingadviesbureau van Nederland in de MT1000. Het bureau werkt onder andere voor: Baker Tilly, BayWa r.e., Brabant Water, funda, NHA, KPN, Rijkswaterstaat, Vebego en Zuyd Hogeschool.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht