Modelabel Tess V presenteert eerste influencersamenwerking

Shinen in gloednieuwe party collectie van Rosalie x Tess V
UTRECHT – Met trots onthullen digitale maker @Rosalie en fashion entrepreneur Tess V hun nieuwe creatieve samenwerking: een party collectie die is ontstaan dankzij de styling kwaliteiten van Rosalie in samenwerking met de eigen ontwerpers van Tess V. Vanaf 14 november online verkrijgbaar!
Moeiteloos combineren
De nieuwe party collectie bestaat uit elf exclusieve items die vooral de easy going stijl van Rosalie goed laten zien. De party outfits zijn zo ontworpen, dat je alle stukken moeiteloos kunt combineren, waardoor steeds nieuwe outfitmogelijkheden ontstaan. Precies zoals Rosalie mixt en matcht in haar online video’s. Het kleurenpalet voor de feestdagen bestaat uit fuchsia, crème, lime en een vleugje goud. Of het nu om een party gaat of niet, de items uit de Rosalie x Tess V collectie laten je hoe dan ook shinen!
Stylingvideo’s op Instagram en TikTok
Zes jaar geleden begon Rosalie Tacx (20) met het delen van video’s op YouTube. Tegenwoordig staat ze met een community van +300.000 volgers vooral bekend om haar stylingvideo’s op Instagram en TikTok. Haar gevoel voor stijl en kennis van de laatste modetrends, vormen de perfecte match met het Nederlandse modemerk Tess V, dat iedere dinsdag een nieuwe collectie presenteert.
In aanloop naar de nieuwe party collectie, hielden Rosalie en het designteam van Tess V verschillende inspiratiesessies en gingen vervolgens gezamenlijk aan de slag. Het resultaat is een collectie met enerzijds tijdloze basics, zoals een nette pantalon, en anderzijds echte party items, zoals een verentop, een paillettenrok en een glitterjumpsuit. Prijzen variëren van €24,99 tot €59,99 per item.
Van opvallende feestlook tot casual outfit
De Rosalie x Tess V party collectie bestaat uit complete kledingsets voor iedere gelegenheid. Of je nu op zoek bent naar een opvallende look voor de feestdagen of een meer ingetogen outfit voor een diner of werkdag, de party collectie biedt het allemaal! Tot schoenen en accessoires aan toe.
Rosalie Tacx: “Eigen collectie is droom die uitkomt”
Rosalie Tacx: “Een eigen collectie voor Tess V is een droom die uitkomt. Ik had al eens een moodboard gemaakt met party items die ik niet in de winkel kon vinden. Van de kans om zelf een collectie te ontwerpen, werd ik gelijk blij. Ik houd van mixen en matchen en zoek altijd naar items die ik meerdere keren kan dragen. De moeilijkheid was om het iedereen naar de zin te maken qua stijl. Nu ik alles zo bij elkaar zie hangen, ben ik supertrots en kan ik niet wachten tot ik meiden er echt in zie lopen.”
Tess V: “Influencercollectie stond al langer op wensenlijstje”
Ook Tess V en haar team zijn super enthousiast over de fijne samenwerking en de brede collectie. “Een influencercollectie stond al langer op m’n wensenlijstje en om nu met Rosalie te lanceren is ontzettend gaaf”, aldus Tessa Verwoert, de 23-jarige CEO van Tess V. “We gaan knallen op allebei onze digitale kanalen. Rosalie heeft speciaal voor deze collectie nieuwe video’s opgenomen die morgen live gaan.”
Verkrijgbaar vanaf 14 november 19.00 uur online
De Rosalie x Tess V drop staat dinsdag 14 november om 19.00 uur online en is vanaf woensdag 15 november in alle Tess V-winkels te koop.
https://www.tessv.nl/
https://www.instagram.com/tessvfashion/ 118K volgers
https://www.tiktok.com/@tessvfashion 85,2K volgers, 1,2M likes
Over Tess V
Tessa Verwoert, oprichter en CEO van Tess V, begon haar bedrijf in 2016 vanuit de schoolbanken met slechts één rekje kleding dat ze verkocht via Instagram. Ze groeide zo hard, dat ze vrijstelling kreeg van school, om op tijd alle pakketjes verzendklaar te maken. In 2023 telt het bedrijf 40 vrouwen, die vanaf het hoofdkantoor met eigen distributiecentrum in Rhenen de Nederlandse en Belgische markt bedienen. Daarnaast heeft Tess V een bloeiende community op Instagram en TikTok. In de webshop is het iedere dinsdag drop day, met nieuwe kledingitems tegen zachte prijsjes. In januari 2023 lanceerde Tess V haar eigen jeanslijn, Friday Denim genaamd, en opende twee eigen winkels in de binnenstad van Utrecht en Nijmegen. Volgend jaar staan er nog twee winkelopeningen in Nederland op de planning. De samenwerking met Rosalie Tacx is een primeur. Het is Tess V’s allereerste influencer-samenwerking en daarmee een belangrijk moment voor het merk in de modewereld.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.