Billy Grace start samenwerking met Pricewise via marketingbureau 4to9

Pricewise kiest voor de AI-software van Billy Grace. Marketingbureau 4to9, dat is opgericht door Erik Hornung en Lars Postmus, begeleidde de selectie en implementatie van de AI-software.
Mitch Voskuilen, CEO en founder van Billy Grace, is blij met de nieuwe samenwerking. “Met Billy Grace geven we marketingteams toegang tot AI, zodat ze in staat zijn de effectiviteit van online marketing binnen en over kanalen beter te automatiseren en optimaliseren. Dat leent zich perfect voor een merk als Pricewise, dat met een digitaal vergelijkingsplatform nog meer klanten in de marketingfunnel wil bedienen en wil laten converteren tot klanten. We kijken ernaar uit om de vergelijkingssite data-gedreven inzichten te bieden en online te helpen groeien.”
Merel Dekker, Head of Marketing bij Pricewise: “We hadden bij Pricewise diverse tools voor het in kaart brengen van attributie, maar dat gaf ons niet de gewenste duidelijkheid voor optimalisaties. Met de AI-tool Billy Grace komen alle campagnes samen en zijn we in staat dit effect meetbaar te maken en meer synergie te creëren. Daarnaast kunnen we met behulp van Billy Grace onze campagnes beter plannen en optimaliseren, om zo Pricewise verder te laten groeien.”
Winnend team: mens én machine
Lars Postmus, een van de founders van 4to9, zegt het volgende over de samenwerking met Billy Grace: “Wij zoeken altijd naar innovatieve oplossingen voor bestaande problemen. AI is daar een onmisbaar onderdeel van, omdat het ons onafhankelijke argumenten geeft voor beslissingen over marketinginspanningen. De slimme tooling van Billy Grace helpt ons om betere keuzes te maken. Wij geloven in de combinatie van slimme software en senior collega’s. Het winnende team is de combinatie van mens én machine.”
Over Billy Grace
Het platform van Billy Grace laat marketeers samenwerken met zelflerende algoritmes (AI). Via het platform kunnen marketeers de effectiviteit van online marketing binnen en over kanalen beter volgen, attribueren, analyseren, automatiseren en optimaliseren. Zo stelt de startup marketeers weer in staat meer tijd vrij te maken voor taken waarin mensen het verschil maken.
Over 4to9
4to9 biedt betrokken online marketing door vakidioten die zich vastbijten in verbeteringen en innovaties op het gebied van digitale marketing. Binnen 4 tot 9 weken een meetbare uplift in performance; en meer resultaat uit je online media. 4to9 werkt met compacte en wendbare groepen van 4 tot 9 mensen; snel van start en geen eindeloze meetings over de ‘scope’. Wij gaan direct aan de slag met de essentie en worden onderdeel van het team van onze opdrachtgevers.
Over Pricewise
Pricewise is de onafhankelijke vergelijkingssite voor energie, verzekeringen, internet & tv, sim only en leningen. Pricewise helpt consumenten kiezen en zo te besparen op hun vaste lasten, zoals energie, verzekeringen, internet, tv, mobiel en lenen. Pricewise wil consumenten helpen door moeilijke contracten makkelijk, overzichtelijk en begrijpelijk te maken. Met een paar klikken vergelijk je eenvoudig en bespaar je tientjes of honderden euro’s. Pricewise heeft experts die alles voor consumenten op een rijtje zetten, kleine lettertjes groot maken en addertjes onder het gras vandaan halen. www.pricewise.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.