
B2B-klanten slecht bereikbaar op social media? Benader ze als consument

Hoe benader je een B2B-doelgroep die niet steeds online is? Als een consument, want die benadering herkent iedereen.
Geberit en bureau BlooSEM introduceerde op deze manier samen succesvol FlowFit, een innovatief aanvoersysteem, bij installateurs.
In deze video bespreken we met Caroline de Jong (Geberit) en Daan Huurdeman (BlooSEM) de gefaseerde productintroductie, de strategische keuzes voorafgaand aan en tijdens de campagnes, en de lessen en resultaten die voortkwamen uit het project.

Caroline de Jong
Caroline doet de B2B Marketing en Communicatie bij Geberit. Hier is ze verantwoordelijk voor haar eigen takenpakket. Ze gaat met een zelfstandige en doortastende aanpak te werk. Dankzij haar leergierige instelling en haar vermogen veel werk te verzetten, blijft Caroline zich continu verbeteren in wat ze doet. Ze streeft naar een zo hoog mogelijk resultaat in haar werk en begrijpt wat ze moet doen om dit te bereiken.

Daan Huurdeman
Daan Huurdeman heeft zich door de jaren heen bewezen als een professional in de Nederlandse digitale marketingindustrie. Bij Centralpoint.nl vervulde hij de rol van Marketing Manager, waar hij verantwoordelijk was voor operationele marketing en samenwerkingen met grote fabrikanten en partners. Bij BlooSEM is Daan momenteel actief als Managing Director. In deze rol overziet hij de dagelijkse bedrijfsvoering, stuurt hij strategische beslissingen aan en zorgt hij voor de groei en ontwikkeling van zowel het team als de klantrelaties.

John Meulemans
John was initiatiefnemer van de Taskforce Social binnen het Interactive Advertising Bureau (IAB) en is sinds 1998 professioneel actief in online marketing. Eerder werkte hij bij IBM, DoubleClick en was hij oprichter van interactive agency Urbanology. John is een host voor Emerce TV.
Over de collection

De agency cases van juni
Nieuwe insights
Van experimenteren naar impact: de reis naar effectieve AIAI in klantbeleving: van belofte naar meetbare waarde[Podcast] Doorzetters met Richard Bross: “Mijn mooiste bedrijf viel om toen ik ziek was”Niet AI, maar wendbaarheid bepaalt de winnaars van morgenDe toekomst van betalen: uitdaging of kans?Gerelateerde artikelen


Van streek naar supermarktschap: zo digitaliseer je lokale handel

Royal Coster Diamonds: van rijke merkgeschiedenis naar premium online beleving
