Jorieke Aben gestart als Research Consultant bij MWM2

Amsterdam, 13 mei 2015 – Per heden is Jorieke Aben (30) gestart als Research Consultant bij onderzoeksbureau MWM2. In deze functie versterkt Jorieke het team Not-for-Profit/Media. Jorieke heeft hiervoor ruim 2 jaar gewerkt als Project Manager bij TBWA.
Jorieke heeft Psychologie en Bedrijfskunde gestudeerd. Na haar studie heeft zij gewerkt als Project Manager bij Dutch Flower Group en daarna bij TBWANeboko. Bij TBWA was zij het eerste aanspreekpunt voorhaar klant, Albert Heijn. Zij was projectmanager op gebied van advertenties, winkelmateriaal en fotografie en daarbij eindverantwoordelijk voor budget en planning.
Jorieke: “MWM2 heeft veel kennis in huis: online en offline, kwantitatief en kwalitatief én eigen technologie. MWM2 is een organisatie welke voortdurend bezig is met innoveren. Aandacht heeft voor training & ontwikkeling van medewerkers. Een diversiteit aan opdrachtgevers. Een bedrijf met leuke, jonge collega’s. En een prettig informele, professionele werkomgeving. Kortom, een mooie omgeving om in te groeien en mijzelf verder te ontwikkelen.”
Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: “MWM2, en in het speciaal het Not-for-Profit team, is blij met de komst van Jorieke. Haar enthousiaste instelling en doorzettingsvermogen vormt een positieve aanvulling voor het NFP-team en draagt bij aan de continue groei van dit team .”
Over MWM2
MWM2, Marktonderzoek bureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.