Industry Wire

Geplaatst door SIRE

Yvonne Prins, Eric Kip en Johan van der Zanden toegetreden tot SIRE bestuur

Amsterdam, 27 januari 2024 – SIRE heeft drie gevestigde namen uit de marketing- en communicatie-industrie in haar bestuur* verwelkomd: Yvonne Prins (entrepreneur/former CO-CEO UM NL), Eric Kip (Managing Director Wildstone Europe) en Johan van der Zanden (Directeur Marketing & Communicatie Albert Heijn). Met hun rijke historie in de reclame- en mediawereld en jarenlange expertise in het maken van campagnes gaan zij een belangrijke bijdrage leveren om de SIRE campagnes gedurende de aanstellingsperiode van vier jaar naar een hoger plan te tillen.

Over hun aantreding in het SIRE bestuur zeggen de nieuwe bestuursleden het volgende:

Yvonne Prins: “Met trots heb ik volmondig ‘JA’ gezegd op de kans om als bestuurslid bij SIRE aan de slag te gaan – een club die lef toont, verhalen vertelt die ertoe doen en mensen aan het denken zet – daar zet ik me met heel mijn hart en alle kennis die ik heb voor in.”

Eric Kip: “Ik geloof in de kracht van communicatie om niet alleen bewustwording te creëren, maar ook om mensen écht in beweging te brengen. Bij SIRE worden maatschappelijke thema’s op een moedige en impactvolle manier belicht en ik zie er enorm naar uit om mijn ervaring in te zetten om samen met dit inspirerende team verhalen te vertellen die er écht toe doen.”

Johan van der Zanden: “Al jarenlang bewonder ik de campagnes van SIRE die op een impactvolle en gedurfde wijze maatschappelijke thema’s aansnijden die meer aandacht verdienen. Ik vind het heel fijn dat ik mijn kennis en ervaring voor SIRE kan inzetten en deel mag uitmaken van een divers en gezellig bestuur.”

Lucy van der Helm, directeur SIRE, vult aan: “Wij zijn ontzettend blij dat deze mooie namen zich aan SIRE verbinden. Met hun jarenlange ervaring en know how versterken ze het SIRE bestuur om spraakmakende en effectieve campagnes te realiseren.”

In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke misstanden die volgens SIRE en de Nederlandse samenleving aandacht verdienen.

* Huidig SIRE bestuur
Monique van den Berg, Senior PR/Comms Consultant Coopr / Freelance
Tanja Bom, Head of Marketing Communications ABN AMRO
Ard Bossema, Director Marketing & Strategy EMEA & Americas
Samantha Catsburg, CEO Mediabureau Stroom
Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL
Marcel Hartog, Creative director Joe Public Amsterdam
Lucas Hulsebos, CEO DVJ Research Group
Eric Kip, Managing Director Wildstone Europe
Diana Matroos, Presentator, journalist, dagvoorzitter, bestuurder
Talisia Misiedjan, Co-owner & Creatief directeur bij A Million Faces
Marc Oosterhout (voorzitter), Brand consultant bij Eastwood – the art of positioning
Yvonne Prins, entrepreneur/former CO-CEO UM NL
Doeke de Steur, CEO & Partner Creative Media Network
Christine Swart, Oprichter & Partner FIRMA TWIST
Jacques Vereecken, Independent creative director
Johan van der Zanden, Directeur Marketing & Communicatie Albert Heijn
SIRE nieuwe bestuursleden: Eric Yvonne Johan.jpg
4.68 MB

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht