OFM. slaat handen ineen met Wemessage als strategisch online partner

Na een jarenlange samenwerking op het gebied van online trainingen slaat OFM. (Only For Men) opnieuw de handen ineen met Wemessage; dit keer als strategisch online marketingpartner. Dat de beste webshop voor herenmode in Nederland kiest voor de digital agency uit Deventer en Zwolle is geen verrassing. De relatie tussen de eigenaren gaat jaren terug en dankzij de bewezen succesformule van Wemessage in e-com, SEO en Google Advertising staat OFM. aan de vooravond van organische groei en conversieoptimalisatie.
Vooruitgang voor OFM. en haar klanten
Voor OFM. is de samenwerking een strategische zet in het uitbouwen en versterken van haar online positie. In een steeds verzadigder rakende modebranche is het ieder jaar een grotere uitdaging om online goed zichtbaar te zijn en blijven. Hoewel OFM. een loyaal klantenbestand heeft dat keer op keer terugkeert voor een moderne invulling van haar garderobe, hoopt de modewinkel met de online strategie van Wemessage meer nieuwe kopers aan te trekken en tegelijkertijd hun bestaande klanten vaker terug te laten keren.
Arthur, CEO bij OFM.: “Ik heb Wemessage de afgelopen jaren leren kennen als een betrouwbare en innovatieve partner. Onze connecties en trainingen hebben altijd al gezorgd voor inspirerende uitwisselingen. Het voelt daarom als een natuurlijke en logische stap om onze samenwerking nu naar een hoger niveau te tillen. Met Wemessage aan boord als full-service online marketingbureau gaan we werken aan een next-level marketingstrategie. […] Ik ben ervan overtuigd dat deze stap zowel voor OFM. als voor onze klanten een enorme vooruitgang betekent.”
Kans voor Wemessage
Niet alleen voor OFM. is dit een belangrijke stap in haar online groei; ook voor Wemessage is dit een moment om bij stil te staan. In de tien jaar dat het web- en marketingbureau nu bestaat, hebben steeds indrukwekkendere klanten zich aan de inmiddels internationaal opererende agency gebonden. OFM. is naast bijvoorbeeld Go Ahead Eagles, Strong Viking en Voetbalfanshop een van de grotere organisaties onder de zorg van Wemessage. Dat brengt ook voor hen nieuwe uitdagingen, lessen en kansen met zich mee – kansen die eigenaren Serkan en Murat maar al te graag aangrijpen.
Serkan: “Vijf jaar geleden mochten wij Only for Men helpen met hun LinkedIn-strategie. Sindsdien hebben we [Arthur en Serkan, red.] altijd goed contact gehouden. Nu, jaren later, krijgen we opnieuw de kans om samen te werken. Dit keer gaan we aan de slag om OFM. verder te laten groeien op het gebied van online, van gerichte ads en slimme SEO-strategieën tot effectieve optimalisatie. Ik ben enorm trots op deze samenwerking en kijk ernaar uit om hier samen een groot succes van te maken!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.