Miss Sixty en Energie omarmen wereldwijde mobile shopping revolutie met PowaTag

Internationale mode leider Sixty Distribution heeft het innovatieve mobile commerce platform PowaTag gekozen om de shopping ervaring van haar klanten over de hele wereld te transformeren.
Sixty Distribution is een wereldwijd modemerk met haar hoofdkwartier in Italië en zaken in 27 landen, waar prestigieuze merken zoals Energie, Miss Sixty, en Killah onder vallen. Shoppers in 24 landen over de hele wereld, waaronder het VK, Italië, Duitsland, Frankrijk en Spanje, kunnen binnenkort van Miss Sixty en Energie online catalogi kopen met een tik op de smartphone. Het merk is de eerste in de wereld om PowaTag in verschillende internationale markten tegelijkertijd te lanceren. .
De technologie stelt klanten in staat om de laatste mode van Miss Sixty en Energie online op www.misssixty.com en www.energie.it of in de nieuwsbrief aan duizenden abonnees, te kopen. Achtenzestig procent van online producten worden verlaten voor betaling compleet is, met lange formulieren als voornaamste reden. PowaTag stelt merken in staat de verloren verkopen goed te maken omdat klanten geen langdradige formulieren hoeven in te vullen.
Kopen met PowaTag is onmiddelijk. Na het binnen minuten downloaden van de Apple Store of Google Play store en registratie kunnen consumenten met hun smartphone waar en wanneer dan ook binnen seconden transacties voldoen, met gebruik van eerder ingevulde informatie. Of dit nu online is, door social media, of door het scannen van reclame in print en tv of radio uitzending.
Het partnerschap markeert de volgende stap in Sixty Distribution’s missie om een multichannel wereld voor haar klanten te creëren, na de lancering van haar eCommerce site vorig jaar. De lancering wordt gevolgd door de integratie van PowaTag in Miss Sixty en Energie fysieke winkels om de online en offline shopping ervaring te combineren.
Sixty Distribution algemeen directeur, Domenico Gentile, zegt: “Sixty Distribution heeft zich voorgenomen haar klanten een betere shop ervaring te bieden, en het partnerschap met PowaTag een grote kans om vernieuwer in de e-shopping industrie te worden. We zijn trots om het eerste bedrijf in de wereld te zijn dat een complete internationale integratie van PowaTag te adopteert, dat ons in staat stelt om een snellere en spannendere shopping ervaring aan klanten over de hele wereld aan te bieden.”
Dan Wager, CEO en oprichter van Powa Technologies, merkt op: “Uit de complete implementatie van onze technologie door Miss Sixty blijkt hun grote vertrouwen in het vermogen van onze technologie om de klantervaring online en in-store te transformeren. Hypermoderne bedrijven zoals Sixty Distribution zien het belang in van het zoeken naar innovatieve en nieuwe manieren voor hun klanten.”
EIND
About Powa Technologies
Het Powa platform is gebouwd om een omni-channel zakelijke omgeving voor retailers en merken aan te bieden. Het platform bestaat uit drie producten: PowaWeb (eCommerce platform), PowaPOS (innovatieve hardware en software voor de fysieke Retail omgeving), en PowaTag (een ‘commerce anywhere transaction enabler’).
Alle Powa sites voldoen aan PCI Level 1 en zijn volledig veilig.
About PowaTag
Het handelslandschap is voor eeuwig veranderd door de wereldwijde lancering van PowaTag, de nieuwe en revolutionaire retail service van Powa Technologies. Meer dan 1200 merken wereldwijd, waaronder Universal Music en Carrefour, hebben zich aangemeld voor PowaTag in de afgelopen maanden. De grootste voordelen zijn onder andere:
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.