
PIM en DAM als fundament voor schaalbare content

Beschikbaar vanaf 29 mei 2025
Wil je deze video bekijken? Meld je dan kosteloos aan. Deze collectie gaat live op 29 mei 2025. Don't worry. We sturen je een reminder, zodat je niets hoeft te missen.
Wie grip wil krijgen op zijn contentstrategie moet verder kijken dan losse tools en platforms. De sleutel tot digitale groei ligt in een toekomstbestendige content supplychain: slim ingericht, schaalbaar en volledig afgestemd op je klant.
Aan tafel: Pieter Stroop van Renen, CEO van Censhare Europe. We bespreken onder meer:
– Hoe je je contentprocessen structureert voor snelheid en relevantie
– Hoe je data en content slim verbindt voor een betere klantervaring
– Hoe je met PIM en DAM een schaalbare en foutloze content supplychain bouwt

Pieter Stroop van Renen
Pieter Stroop van Renen is the CEO of Censhare Northwest Europe & Sales Manager Benelux, overseeing operations across the Benelux. With over 20 years of experience in sales leadership, SaaS solutions, and business development, Pieter has played a pivotal role in Censhare’s growth, particularly in digital asset management (DAM), product information management (PIM), and content management systems (CMS).

Krijn Schuurman
Krijn Schuurman is een scherpe en gevatte allround dagvoorzitter die het beste bij sprekers naar boven haalt. Kritisch waar het moet, met humor waar het kan. Naast zijn werk als dagvoorzitter en gespreksleider heeft hij de afgelopen 15 jaar opdrachten gedaan voor uiteenlopende organisaties in verschillende sectoren. De klant helpen bij het benutten van kansen die de online wereld biedt, is daarin de rode draad.
Hij wordt regelmatig gevraagd duiding te geven aan de trends op het gebied van internet en ICT, op Radio1 en BNR Nieuwsradio en zo nu en dan in programma’s zoals NOS Journaal, EenVandaag, Nieuwsuur en RTL Late Night.
Krijn heeft een jarenlange ervaring als gespreksleider bij evenementen, webinars, podcasts en talkshows. Hij heeft een voorliefde voor innovatie en alles wat met de digitalisering van onze samenleving te maken heeft, maar is breed inzetbaar; de afgelopen jaren werkte hij mee aan programma’s over onder meer de zorg, het onderwijs, de financiële sector, duurzaamheid en goede doelen.
Gerelateerde artikelen


Consumentenbond: strengere aanpak nodig voor misleidende dropshipwebshops

Meta overtreft verwachtingen met sterke advertentie-inkomsten
