-

Van klik tot klant: e-mail blijft onmisbaar kanaal

Mailmedia, onderdeel van OMG, bundelt krachten met het Utrechtse Business Leads, nadat het eerder al b2b e-mailmarketingbureau Admitter overnam.

“We zijn na het samengaan met Business Leads en Admitter nu één bedrijf met het grootste compliant e-mailbereik in Nederland”, aldus Edwin Basten, directeur van Online Marketing Group (OMG). Paul Verhoeff, ceo van Business Leads: “We kunnen klanten nu samen een sterke propositie bieden op het gebied van geprofileerd e-mailbereik, marketing automation en creatie.”
“E-mailmarketing is nog steeds een van de meest rendabele onlinekanalen, mits slim ingezet”, zegt Edwin. “We gebruiken daarvoor de Touch-Tell-Sell-methode. Deze richt zich op gefaseerde communicatie: eerst interesse wekken, dan verdiepen met relevante content en uiteindelijk conversie stimuleren. Van klik tot klant.”

Mailmedia onderscheidt zich met het data-dashboard COFFEE, dat gedrag van gebruikers in e-mailcampagnes analyseert. Paul: “Door realtime gedrag binnen de e-mailflows te analyseren, bereiken we de meest geïnteresseerde prospects. Hierdoor realiseren we hogere conversies dan standaard e-mailcampagnes ooit kunnen.”

Mailmedia beschikt nu over een bereik van ruim één miljoen b2b en b2c e-mailadressen, waarmee bedrijven hun boodschap effectief kunnen verspreiden. Edwin: “Vooral adverteerders in automotive, finance en opleidingen profiteren al volop van onze aanpak.” Paul: “Eigenlijk is ons product voor alle adverteerders interessant die behoefte hebben aan kwalitatief contact met nieuwe klanten, binnen de door hun aangegeven segmenten.”

OMG (Online Marketing Group) is opgenomen in de Emerce 100 van 2025, in de categorie Marketing Automation Bureaus. Bekijk hier de volledige resultaten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond