Jabra lanceert Engage AI Complete: een nieuwe premium generatieve AI-oplossing voor contactcenters

|
Amsterdam, 22 mei 2025 – Jabra, wereldwijd marktleider in professionele audio en video-oplossingen, lanceert Engage AI Complete – de nieuwe premiumversie van de bekende Engage AI-software voor contactcenters. Met deze uitbreiding profiteren medewerkers van directe transcriptie en generatieve AI, zodat ze hun werk beter kunnen doen en elke klant optimaal geholpen wordt. De klantbeleving vernieuwen Nieuwe functies in Engage AI Complete |
|
Eén platform met realtime spraakintelligentie voor diepere, menselijke interacties Medewerkers kunnen zich volledig op de klant richten, supervisors verbeteren de teamprestaties met directe coaching inzichten en managers gebruiken realtime data om klantproblemen te signaleren en processen te optimaliseren. Het resultaat: hogere klanttevredenheid, minder verloop onder medewerkers en een efficiëntere organisatie. “Ons doel is helder: elke medewerker controle geven over zijn of haar toon, gesprekken krachtiger maken en het meeste halen uit elk contactmoment,” zegt Andreas Orebo Wenzel, VP Engage AI bij Jabra. “Met Engage AI Complete brengen we jaren aan stemonderzoek en generatieve AI-innovatie samen om in te spelen op de belangrijkste behoeften van contactcenters. Engage AI Complete verhoogt de operationele efficiëntie en verbetert zowel de ervaring van de medewerker als de klanttevredenheid, zodat organisaties meer uit elk gesprek kunnen halen.” Of je nu kiest voor een Jabra-headset voor de optimale ervaring of een andere professionele headset gebruikt, Engage AI Complete is eenvoudig te gebruiken en wereldwijd beschikbaar vanaf juni 2025 voor een adviesprijs van €50 per gebruiker per maand. Engage AI Core blijft beschikbaar voor €25 per gebruiker per maand. Klik hier voor meer informatie over Engage AI. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.