Industry Wire

Geplaatst door Pink

Samen sterker: Humanistisch Verbond en Mediabureau PINK bundelen krachten voor een samenleving met oog voor elkaar

In een wereld vol meningen en veranderingen helpt het Humanistisch Verbond je om dicht bij jezelf én anderen te blijven. De vereniging biedt ruimte voor vrije gedachten, kritische vragen en betekenisvolle ontmoetingen. Het doel: aan een samenleving bouwen waarin iedereen zichzelf kan zijn én er naar elkaar omgekeken wordt.

Vanaf 1 mei zijn PINK en het Humanistisch Verbond officieel partners. Een samenwerking die draait om zichtbaarheid, betrokkenheid en beweging. Samen zetten zij het humanisme steviger op de kaart in Nederland en gaan we de jongeren doelgroepen beter bereiken en meer ‘beraken’ met de campagnes van het Humanistisch Verbond.

Het doel? Dat meer mensen zich herkennen in het humanisme. En zich verbonden voelen met het Verbond. Juist ook jonge mensen, die zoeken naar zin, vrijheid en hun plek in de wereld.

Verbinding

“Echte verbinding ontstaat door echte samenwerking. Samenwerking met de klant, samenwerking binnen verschillende disciplines. Vooral zo ontstaan campagnes die meebewegen,” zegt Anke Bürmann (Business Director bij PINK) over het nieuwe partnerschap met het Humanistisch Verbond. “Verbinding zoeken tussen media en creatie via technologie: dat is wat ons drijft!”

“We zijn een beweging van denkers en doeners die elkaar inspireren en uitdagen. Het Humanistisch Verbond is er voor iedereen die vanuit eigen kracht én met oog voor de ander betekenis wil geven aan het leven. Dankzij de samenwerking met PINK kunnen we dat nog beter onder de aandacht brengen,” aldus Bas Vos (Hoofd Campagnes en Communicatie van het Humanistisch Verbond).

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht