SoftwareOne behaalt AWS Generative AI Services Competency

SoftwareOne heeft de AWS Generative AI Services Competency behaald. Met deze service helpt SoftwareOne klanten bij het bouwen slimmere, snellere en verantwoordelijke AI-oplossingen op AWS. De mijlpaal is een aanvulling op het groeiende portfolio van 24 AWS-competenties en partnerprogramma’s. Het versterkt de rol als strategisch partner voor organisaties die AI inzetten, en zowel innovatie als kosten optimaal willen beheren.
Generatieve AI verandert de manier waarop organisaties werken. Echter, veel bedrijven vinden het lastig om de experimentele fase om te zetten naar bedrijfsbreed gebruik van Generatieve AI. Met de Compentency wordt SoftwareOne erkend als een van AWS Consulting Partners die de juiste kennis en ervaring in huis heeft om klanten te helpen bij deze complexe materie. Dat doet het bedrijf door inzet van strategisch advies, snelle prototyping en schaalbare en veilige implementatie van productieworkloads op AWS.
De AWS Generative AI Competency erkent de waarde van SoftwareOne’s Intelligence Fabric. Dit is een toekomstbestendige methodologie die databeheer, AI-levenscyclusautomatisering en industry-specific accelerators integreert. Het zorgt ervoor dat klanten AI niet alleen implementeren, maar dit ook op de juiste manier doen. In tegenstelling tot aanbieders van puntoplossingen combineert SoftwareOne advies, prototyping en managed services om GenAI op verantwoorde wijze op te schalen. “Het succes van Generatieve AI valt of staat bij de basis waarop het is gebouwd”, aldus Ian Hutchinson, Alliance Leader voor AWS bij SoftwareOne. “Onze AWS-native generatieve AI-services versnellen de time-to-value, verminderen risico’s en leveren meetbare bedrijfsresultaten.”
In Maleisië werkte SoftwareOne samen met Great Vantage om generatieve AI te integreren in zijn risicobeheerplatform voor de olie- en gassector. “Met de ondersteuning van SoftwareOne hebben we onze infrastructuur gemigreerd naar AWS en een schaalbare, veilige basis voor innovatie geïmplementeerd”, aldus Hui Siang Yeo, Business Development Manager bij Great Vantage. “Hierdoor konden we ons risicobeheerplatform verbeteren en leveren we nu op een efficiënte manier voorspellende inzichten.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.