Luuk Slaats investeert via Roar Advisory in Apostle Technologies en treedt toe tot Raad van Advies

Apostle Technologies – toonaangevend leverancier van employee advocacy software – maakt vandaag bekend dat Luuk Slaats, voormalig CEO van Centralpoint en ervaren leider in de IT-sector, via zijn investerings- en adviesbedrijf Roar Advisory een belang heeft verworven in Apostle. Slaats neemt deze aandelen over van LIOF, een regionale ontwikkelingsmaatschappij die Apostle met hun participatiefonds ondersteunde met groeikapitaal. Slaats gaat Apostle Technologies adviseren bij de verdere versnelling van de Europese groeistrategie.
Koen Jordaans, CEO en oprichter van Apostle Technologies:
“Luuk en ik werken al jaren samen – eerst als klant-leverancier, later als sparringpartner. Met de groeiende interesse in onze SaaS-oplossingen voor employee advocacy in combinatie met Social Reach Optimization, en onze ambitie om Apostle uit te bouwen tot Europese marktleider, is de ervaring van Luuk voor ons van grote waarde. Zijn trackrecord in het bouwen en opschalen van bedrijven sluit perfect aan bij onze groeiplannen.”
Luuk Slaats vult aan:
“Apostle heeft een sterke positie in de markt en een unieke, bewezen methodiek waarmee organisaties hun medewerkers activeren als merkambassadeur. Daarmee versterken merken zich aanzienlijk op social media. Dit niet alleen vanuit marketing- of salesoogpunt, maar ook HR: gericht op betrokken medewerkers, cultuur en recruitment. De combinatie van visie, schaalbare software, diverse oplossingen en een solide klantenbasis maakt dit een prachtig bedrijf om aan mee te bouwen. Via Roar Advisory wil ik de komende jaren mijn bijdrage leveren om samen met Koen en zijn team Apostle Technologies te helpen groeien en verankeren in Europa.”
Met deze nieuwe stap onderstreept Apostle haar ambitie om hét employee advocacy softwareplatform van Europa te worden – en organisaties te helpen maximaal bereik, betrokkenheid en impact te realiseren via de kracht van hun eigen medewerkers.
Over Apostle Technologies
Apostle Technologies helpt organisaties met het activeren van medewerkers en partners als merkambassadeur op social media. Met de gebruiksvriendelijke software, bewezen methodieken en persoonlijke begeleiding maakt Apostle employee advocacy schaalbaar, duurzaam én meetbaar. Het bedrijf werkt voor klanten in heel Europa en ondersteunt hen met strategie, implementatie, training en software.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.