Deel dit artikel
-

Nieuw advertentieproduct bol geeft verkooppartners en leveranciers hun eigen digitale etalage

Vanaf vandaag kunnen alle verkooppartners en leveranciers van bol aan de slag met Branded Shelves: een nieuw selfservice advertentieproduct waarmee zij hun merk en productassortiment op een meer visueel aantrekkelijke en belevende manier kunnen presenteren aan klanten.

Verkooppartners richten hun eigen digitale etalage in die hun merkidentiteit en assortiment laat zien. Beeld, tekst en uitgelichte producten komen samen op verschillende Shelves.

Met de introductie van Branded Shelves zet bol een volgende stap in de ontwikkeling naar een volwaardig retail media-platform. Waar adverteren lange tijd vooral draaide om conversie, verschuift de focus steeds meer naar merkbeleving en -herkenning.

Merken krijgen meer ruimte om hun identiteit uit te dragen, terwijl consumenten binnen het vertrouwde platform relevante en herkenbare merkverhalen tegenkomen.

“Met Branded Shelves geven we verkooppartners en merken de ruimte om zich beter te profileren binnen het platform, met een uitstraling die past bij hun eigen merk en visuele identiteit. Zo spelen we in op hun behoefte om niet alleen zichtbaar, maar ook herkenbaar aanwezig te zijn en bieden we klanten een complete merkbeleving,” zegt Joris Scheepens, Chief Advertising & New Business Officer bij bol.

De lancering van Branded Shelves op 2 september markeert het einde van de pilotfase en de officiële start voor álle verkooppartners en leveranciers.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond