Dutch Search Awards 2025: inzenden kan nog tot 9 oktober

Op vrijdag 12 december 2025 vindt de tiende editie van de Dutch Search Awards plaats: het jaarlijkse evenement dat innovatie en originaliteit in de digitale marketingindustrie bekroont. Belangstellenden kunnen nog een week nominaties indienen.
Voor dit jubileumjaar zijn er nieuwe categorieën toegevoegd, waardoor het totaal aantal awards wijzigt naar 31. Initiatiefnemer Tamer Saglambilek belooft een feestelijke editie die volledig in het teken staat van creativiteit en technologische vooruitgang.
Nieuwe categorieën
De vakjury beoordeelt dit jaar inzendingen extra scherp op creativiteit, innovatie, schaalbaarheid en de inzet van AI. De volgende categorieën zijn nieuw of vernieuwd:
- Beste gebruik van Generative AI in SEO
- Beste Generative Engine Optimisation (GEO) campagne
- Beste Performance Max-campagne
- Beste Display, Video & Audio-campagne
- Beste gebruik van Marketing Automation
- Beste Demand Gen-campagne
- Beste inzet van AI Agents in marketing
- Beste systeemintegratie in marketing
- Beste internationale campagne
- Beste Creative-first campagne
Awards for Excellence
Naast de thematische categorieën worden traditiegetrouw ook de prestigieuze Excellence Awards uitgereikt. Deze prijzen gaan onder meer naar de beste grote en kleine agencies, het beste in-house team, de beste nieuwkomer, de beste consultant en de beste software.
Nieuwe juryvoorzitters
De jury van 2025 kent twee nieuwe voorzitters. Arjan ter Huurne volgt Gina van den Bogaard op en daarnaast treedt ook Iwan Post aan als juryvoorzitter.
Partnerships
De jubileumeditie van de Dutch Search Awards wordt mede mogelijk gemaakt door Channable en Producthero, die gezamenlijk optreden als hoofdsponsor. Emerce is opnieuw de mediapartner van het evenement.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond