Industry Wire

Geplaatst door Ntriga.Agency

Trinch en MarCom-Supplies worden Ntriga.Agency

Pittem, 17 maart 2016 – Ntriga.Agency is de naam van het nieuwe one-stop-shop marketingbureau dat ontsproten is uit een steeds hechter partnership tussen webontwikkelaar Trinch van zaakvoerder Stephan Demeulenaere en het marketing- en communicatiebedrijf MarCom-Supplies van zaakvoerder Pieter Supply. De nieuwe entiteit is het orgelpunt van een bijna twee jaar durende toenaderingsperiode tussen de twee bedrijven.

Ntriga.Agency is gevestigd aan de Kasteeldreef 73 in Pittem, waar zich de kantoren van Trinch al bevonden. De nieuwe entiteit zal de hele waaier aan diensten leveren voor bedrijven en KMO’s om alle facetten van hun communicatie in goede banen te leiden.

Speerpunten van Ntriga.Agency blijven uiteraard de vroegere expertises van de vroegere bedrijven, maar dan nu allemaal onder één dak:

  • Stategie en concept vormen in wezen de allereerste stap. Een website en digitale marketing zijn maar zo goed en functioneel als de online strategie. Ntriga.Agency hecht veel belang aan het uitwerken van de gepaste online strategie voor elk project en dit met goede resultaten als prioriteit. Een goede site of shop is meer dan een mooi ogend visitekaartje, maar zet de klant ook aan tot actie. Dát bewerkstelligen, dat vergt grondig denkwerk vooraleer de eerste stap nog maar wordt gezet.
  • Websites en webshops met eigen cms of in Drupal vormen een belangrijke kernactiviteit van Ntriga.Agency. Met zijn eigen cms heeft Ntriga.Agency alle troeven in eigen hand om een website of webshop aan te passen en/of uit te bouwen. Huisstijl, design, informatie-architectuur, copywriting en ontwikkeling gebeuren door één team onder één dak.
  • Digitale marketing is het broodnodige sluitstuk op elke digitale investering. Wie een nieuwe site, shop of app lanceert, mag niet vergeten dat ook die in de markt moet worden gezet. Dat kan middels zoekmachinemarketing, digitaal adverteren, social media marketing, al dan niet in synergie met de klassieke advertentiekanalen (cross-over marketing).
  • Apps zijn niet meer weg te denken uit een steeds mobieler wordende markt. Apps zijn uiterst geschikt om nét die informatie te delen waar de mobiel surfende gebruiker naar op zoek gaat. Het kan gaan om een herleide versie van een site, maar ook speciaal opgezette minitoepassingen.
  • Programmatie en koppelingen met bestaande software of tools zijn een sterk punt van Ntriga.Agency. Klanten die reeds bestaande software lopen hebben, moeten weten dat Ntriga.Agency de oplossing biedt om al die informatie uit te wisselen met de website, zodat er geen versnippering van data ontstaat.  


“In elk van deze vakgebieden van de marketing en communicatie hebben Trinch en MarCom-Supplies de afgelopen jaren de juiste mensen op de juiste plaats gezet en er zijn plannen om het team in 2016 nog te versterken”, licht zaakvoerder Stephan Demeulenaere de verdere groeiambities toe. “Met het bestaande klantenbestand zit Ntriga.Agency sterk verankerd in de regio Pittem, Tielt, Ardooie, maar eigenlijk over de hele as van Brugge tot Kortrijk, en richting Gent. Ook buiten de provinciegrenzen is de klantenportfolio steeds verder gegroeid.

“Ntriga.Agency wil die positie binnen de eigen provincie, maar zeker ook erbuiten nog verder versterken”, voegt zaakvoerder Pieter Supply daar nog aan toe. Op iets langere termijn kijkt Ntriga.Agency zelfs ook over de landsgrenzen heen en/of wil op zoek naar buitenlandse bedrijven die in België een product willen vermarkten. Met de totaalexpertise is Ntriga.Agency immers in staat om een volledige marketingstrategie uit te rollen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht