Industry Wire

Geplaatst door Loyal2 Advantage Marketing

Loyal2 Advantage Marketing overgenomen door Multinational

1 April 2016 – Amersfoort | Loyal2 Advantage Marketing, een bedrijf achter enkele succesvolle loyaliteitprogramma’s, dat zich ook richt op de volledige online marketing van bedrijven is al gedurende lange tijd in gesprek betreft een overname. Vandaag kwamen zij naar buiten met het nieuws dat de overname rond is. Voor de klanten en het personeel veranderd er niks. Hieronder een samenvatting en een interview met de eigenaar.

De kwaliteit die Loyal2 Advantage Marketing levert is elders niet te vinden, dit was éen van de redenen achter de overnamen, aldus het bedrijf dat Loyal2 Advantage Marketing heeft overgenomen. “Klanten staan in de rij om een dienst bij Loyal2 Advantage Marketing af te nemen.” Aldus de eigenaar van de multinational. (die zijn naam hier liever niet openbaar maakt) “Naast dat, is de eigenaar van bijzonder hoge klasse, hij weet iedereen te overtuigen en heeft verstand van alles wat er in en rondom zijn bedrijf gebeurd. Dit is wat je nodig heb om een bedrijf te leiden.” Waar vergelijkbare bedrijven een marktwaarde van rond de €500.000 hebben, komt Loyal2 Advantage Marketing een stuk hoger uit, misschien wel 20 keer. Waarom Loyal2 Advantage Marketing zoveel meer waard is dan de concurrentie, wil de eigenaar liever niet zeggen. “Dit is een onderdeel van ons succes, wij verklappen onze formule niet” Aldus Senna Meijers

Hoe lang zijn jullie al met deze partij in gesprek?
– Sinds december 2015 zijn wij in gesprek met deze partij, vandaag kunnen wij eindelijk mededelen dat de deal rond is.

Waarom was er zo’n interesse in Loyal2 Advantage Marketing
– Loyal2 Advantage Marketing is een uniek, het gaat verder waar andere bedrijven stoppen. Dit hebben wij bewezen in de loyaliteitprogramma’s, maar ook in de internet marketing. Klanten werken graag samen met ons.

Welke partij heeft Loyal2 Advantage Marketing overgenomen?
– Loyal2 Advantage Marketing is overgenomen door een Nederlands bedrijf dat veel in het buitenland opereert.

Hoe zie jij het verder voor je?
– Niet anders dan dat het voorheen ging, we hebben nu meer budget om onze klanten nog meer te kunnen bieden. In eerste instantie was ik niet van plan mijn bedrijf te verkopen. Maar ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.

Voor hoeveel is Loyal2 Advantage Marketing overgenomen?
Wij kunnen met trots vertellen dat dit een miljoenendeal is geweest. Over de exacte cijfers ga ik liever niet in, de telefoon staat de hele dag al roodgloeiend.

Heeft u nog een boodschappen voor toekomstige klanten?
– Aarzel niet aan onze kennis en expertise, wij komen altijd geheel vrijblijvend langs om alles te bespreken.

De eigenaar staat verder niet open voor commentaar. Wie meer informatie wilt, kan contact opnemen via info@loyal2.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht