ShopMania lanceert service voor prijsvergelijking en het bouwen van webwinkels op de Nederlandse markt

Utrecht, 30 mei 2011 – ShopMania, het internationale netwerk van prijsvergelijkingswebsites, kondigt de lancering van een lokaal portaal voor het vergelijken van prijzen in Nederland aan. Vandaag wordt tevens de web-based software voor het creëren van online winkels gelanceerd – ShopMania BIZ.
„We zijn ontzettend blij te kunnen aankondigen dat het ShopMania netwerk nu ook op de Nederlandse markt actief is, en we willen internetgebruikers in dit land uitnodigen om zich aan te sluiten bij ons netwerk dat per maand meer dan 20.000.000 bezoekers telt”, aldus Christine Janssen, country manager bij ShopMania.
ShopMania, het prijsvergelijkingsportaal dat gelanceerd werd in 2006, genoot aanvankelijk populariteit in Europa, waarna het met succes uitbreidde naar de Verenigde Staten en verschillende landen in Zuid-Amerika, Australië en Afrika.
Tegenwoordig vergelijkt ShopMania prijzen voor miljoenen producten aangeboden door online winkels in 26 landen. Gebruikers kunnen profiteren van informatie over prijstrends, de beste ‘Deals van de Dag’, en relevante product- en winkelbeoordelingen.
ShopMania helpt gebruikers de beste aanbiedingen voor 250 categorieën producten en diensten te vinden, maar helpt daarnaast ook de online winkels hun zichtbaarheid en klantenbestand te vergroten.
Het prijsvergelijkingsportaal kan worden bezocht op: http://www.shopmania.nl
ShopMania BIZ, de web-based software voor het creëren van online winkels van ShopMania, is ook nieuw op de Nederlandse markt en biedt de meest efficiënte opties voor het starten van een online business.
„ShopMania BIZ bestaat al in 13 andere landen, en biedt ondernemers de nieuwste functies die altijd gelijk lopen met internationale trends. Onze oplossingen voor het bouwen van een webwinkel elimineren simpelweg een heel aantal redenen die online verkoop eerder nog in de weg konden staan, zoals het ontbreken van programmeringsvaardigheden. Iedereen kan een online winkel creëren bij ShopMania: offline ondernemingen die willen uitbreiden, webwinkels die een nieuw online distributiekanaal willen ontwikkelen, maar eigenlijk iedereen die de eerste stappen maakt richting eCommerce.”, concludeert Janssen.
De eCommerce oplossing biedt ook toegang tot een set essentiële marketing en communicatie tools, zoals applicaties voor Facebook en Twitter en integratie met diensten als Google Analytics en Google Webmaster Tools. Alle winkels gecreëerd op ShopMania BIZ ontvangen alle benodigde tools voor een gevanceerde zoekmachine optimalisatie en een efficiënt beheer van zakelijk processen.
ShopMania BIZ is te vinden op http://biz.shopmania.nl
Over ShopMania
ShopMania, één van de belangrijkste prijsvergelijkingsportalen wereldwijd, werd gelanceerd in 2006 door het bedrijf Asesoft Net. ShopMania is momenteel actief in 26 landen en ontvangt maandelijks meer dan 20 miljoen bezoekers. Shopmania BIZ, de web-based software voor het creëren van online winkels, is nu beschikbaar in 14 landen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.