AutoScout24-klanten beleven proefrit in 360 graden

AutoScout24 lanceert een nieuwe campagne, inclusief enkele 360 graden films, om autobedrijven inzicht te geven in de belevingswereld van hun klanten.
Bij 7000 bedrijven viel deze maand een kartonnen VR-bril op de mat. In die bril past een mobiele telefoon, waarop de dealers de drie films kunnen bekijken. Zo zien ze dat de auto-fan onder de indruk is van alle opties en de PK’s van de auto. Of dat de koopjesjager de auto kritisch bekijkt.
De campagne borduurt voort op de in juni ingezette positionering ‘In ieder zit ’n Autoscout’. Daaraan ligt een uitgebreid onderzoek onder consumenten en hun behoeften ten grondslag.
Credits:
Concept: Luuk Paulussen, Bram Giesen
Account: Alt-Willem Spenkelink, Wouter van den Dries
Klant: Jurgen Vugts, Brigitte Hop, Mariska Hustings
Filmproductie: VR-producties: Harry Koelma, Ronald Talma
Mede mogelijk gemaakt door Safaripark Beekse Bergen en BMW Driving Experience Slotemakers
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond