OBI4wan naar de finale voor de NHN Business Awards

Softwareleverancier OBI4wan is door naar de finale van de NHN Business Awards 2016. Op 24 november vindt de uitreiking plaats in de Cultuurkoepel in Heiloo, waar inspirerende ondernemers zullen pitchen in 4 verschillende categorieën. Daarnaast wordt ook de Publieksaward uitgereikt, waarvoor gestemd kan worden via de website.
Trots op erkenning
“De finaleplaats is een mooie erkenning van 5 jaar ontwikkeling en innovatie, hard werken, een topteam van medewerkers en mooie klanten die ons uitdagen om de beste softwareoplossing te kunnen bieden voor (social) media monitoring en webcare”, aldus Alexander de Ruiter, mede-oprichter OBI4wan.
In 2014 werd OBI4wan al genomineerd voor de Zaanse Startersprijs én de Accenture Innovation Awards. Met een reeks nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten voor social CRM, klanttevredenheidsonderzoek, WhatsApp en Messenger biedt OBI4wan organisaties de nodige slagkracht om hun (online) reputatie te onderhouden en te verstevigen.
Meerwaarde uit social media
De gebruiksvriendelijke tool voor online- en offline mediamonitoring, webcare, data-analyse, social analytics en content publishing wordt gebruikt door meer dan 650 klanten in onder andere Nederland, Duitsland, Italië en Curaçao. Organisaties hebben met OBI4wan een compleet overzicht van berichtgeving over hun merk, markt en concurrenten, aangevuld met de mogelijkheid om direct te reageren en deel te nemen aan het gesprek. Hiervoor verzamelt en integreert OBI4wan data van social media netwerken, review- en beoordelingsplatformen, nieuwssites, blogs en fora, printmedia, radio en TV.
Stemmen voor de Publieksaward
Naast de NHN Business Award maken genomineerden ook kans op de Publieksaward. Je kunt hiervoor stemmen via www.nhn-businessawards.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.