Salesupply lanceert het Salesupply Contactcenter

Wijchen, 01 November 2016. Salesupply, wereldwijd expert in het ondersteunen en internationaliseren van groeiende e-commerce bedrijven, lanceert het Salesupply Contactcenter in Nederland en Belgisch Vlaanderen. Dit nieuwe concept bundelt bestaande en nieuwe diensten omtrent optimale klantenservice, zoals bereikbaarheid in de avonduren, chat, social media, whatsapp en uitbestedingsmogelijkheden van de overflow. Het nieuw gelanceerde Contactcenter moet ervoor zorgen, dat bedrijven zonder hoge investeringen eenvoudig kunnen voldoen aan alle eisen van de dynamische hedendaagse online-klant.
Steeds meer vraag naar nieuwe diensten
“Wij verzorgen sinds 2009 het klantencontact voor meer dan 300 verschillende webshops in Europa, VS, Rusland en China. Binnen Salesupply zijn wij altijd opzoek naar verbetering in onze dienstverlening,” aldus Ludo Verlinden, Business Developer International E-Commerce bij Salesupply. “Vanuit onze klanten merkten we steeds meer vraag naar klantenservice buiten kantoortijden. Ook webcare en live chat worden steeds belangrijker om de veeleisende onlineklanten van vandaag van optimale service te voorzien. Daarom lanceert Salesupply het Contactcenter in Nederland en Belgisch Vlaanderen.”
Avonduren en Zaterdagen
Uit onderzoek onder 950 respondenten in Nederland en België blijkt dat ruim een op de drie van de consumenten de klantenservice in de avonduren wilt bereiken. Daarom hebben wij nu een team dat ’s avonds en op zaterdag alles voor onze klanten uit handen kan nemen. Door onze grote klantenmassa en slimme processen kunnen wij het al voor €7,50 per avond aanbieden, dit is inclusief 3 calls, emails of chats.
Webcareteam voor alle sociale media
Webcare kanalen zijn de ogen en oren van elke organisatie. Daarom is het zeer belangrijk dat bedrijven op deze kanalen zichtbaar zijn met een doordacht webcarebeleid. We hebben een webcareteam die op basis van de merkwaarden en doelstellingen met de doelgroepen communiceert, op alle kanalen dus ook WhatsApp.
Overflow uitbesteden
Voor wie zijn klantenservice niet wil uitbesteden maar wel altijd bereikbaar wil zijn, verzorgen wij overflow op kantoortijden en buiten kantoortijden, op basis van de specifieke richtlijnen van onze klanten. Hierdoor zijn zij op piekmomenten altijd bereikbaar en blijven hoge personeelskosten in rustige tijden uit. Bij overflow betaalt u alleen voor wat u verbruikt, u rekent namelijk af per seconde of per contact.
Over Salesupply
Salesupply is een wereldwijd e-commerce bedrijf, dat online retailers helpt om internationaal te groeien en met een relatief lage investering efficiënt en snel winst te boeken. Salesupply biedt een brede reeks modules aan om bedrijven bij het internationaliseren van hun online activiteiten te ondersteunen. Vanuit ons vestigingsnetwerk in Europa, China, Rusland, Brazilië en de VS bieden wij oplossingen van marktonderzoek en strategische ondersteuning tot volledige lokalisering van websites, marketing en klantenservice. Inmiddels ondersteunen we meer dan 350 bedrijven uit onder andere de mode, sport en autobranche.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.