Industry Wire

Geplaatst door Mediaxplain*

Manon Vermolen en Wouter Vonk naar Mediaxplain*

Mediaxplain* heeft als Mediabureau van het Jaar in 2016 nieuwe klanten als BBC Worldwide, Efteling en LG Electronics mogen verwelkomen. Met het aantrekken van deze klanten versterkt het onafhankelijke strategische mediabureau ook de organisatie op twee disciplines. Manon Vermolen en Wouter Vonk komen het team versterken als Social Media Planner en Financieel Medewerker. Met zowel een creatieve als een financiële aanwinst telt Mediaxplain* een totaal van 50 medewerkers.

Gelet op de toenemende vraag onder klanten naar social en content dienstverlening is Manon aangetrokken. Haar interesse in video heeft ervoor gezorgd dat zij vorig jaar als freelance videograaf aan de slag is gegaan. Bij Mediaxplain* kan Manon haar creativiteit optimaal inzetten. Als Social Media Planner focust zij zich op het creëren van content, social advertising en webcare. “Ik mag werken in een jong en professioneel team, waarbij ik mijn creativiteit de vrije loop kan laten. Mijn passie voor video past perfect bij de toekomstvisie van Mediaxplain* waarbij videocontent een steeds prominentere rol gaat aannemen bij de inzet van campagnes. Met veel enthousiasme ga ik het beheer van de social media kanalen verzorgen van merken als Het Van Gogh Museum, Licor 43 en Supporter van Schoon”, aldus Vermolen.

Wouter versterkt de financiële afdeling van Mediaxplain* om een vlekkeloze financiële afhandeling van campagnes te kunnen waarborgen. Hij legt zich daarbij toe op verdere procesoptimalisatie en kwaliteitsbewaking. Na twee jaar als Assistent Accountant gewerkt te hebben bij een accountantskantoor, stapt hij nu over naar Mediaxplain*. In de functie als Financieel Medewerker gaat Wouter zich bezig houden met de projectadministratie en de financiële verslaglegging: “Ik kijk ernaar uit om de projectadministratie bij Mediaxplain* naar een hoger en innovatief level te tillen. De onlosmakelijke band tussen baanbrekende campagnes en een strak financieel management, past perfect bij mijn focus voor de komende jaren.”

Over Mediaxplain*
Mediaxplain* is een onafhankelijk full service media- en marketingbureau dat al 16 jaar als pionier de markt verandert. Dit jaar is het bureau uitgeroepen tot mediabureau van het jaar. “Wat wij doen is helder en hoe we dat aanpakken is logisch. Dat doen we met 50 energieke vakmensen.” De missie van het bureau: klanten succesvoller maken met media en marketing door hen regie te bieden over de geïntegreerde inzet van alle communicatiemiddelen. En dat altijd op een effectieve en spraakmakende manier. Vernieuwend en vaak duidelijk anders. Daarbij is Mediaxplain* 7 dagen per week open: “..want jouw doelgroep is immers ook in het weekend doelgroep.” Meer weten? Kijk eens op: www.mediaxplain.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht