2 Artikelen
294.916 Views
2 Reacties

Marije Teerling

Marije Teerlings grootste passie is het creëren van een onderscheidende customer experience (CX) voor de particuliere klanten van Eneco Group. De uitdaging van complexe situaties of vraagstukken drijft haar tot de beste resultaten. Haar inhoudelijke expertise ligt op het snijvlak van CX, multichannel management, technologie en data gedreven marketing. Als Expert Lead CX bij Eneco is ze verantwoordelijk voor de klantbeleving over de Eneco merken heen (Eneco, Toon, Oxxio en WoonEnergie). Om een merkwaardige CX te realiseren, motiveert en ondersteunt ze vanuit haar opgebouwde expertise een team van CX professionals die in scrum teams gericht aan klantbeleving voor de Eneco Group merken werken.

Marije heeft haar expertise opgebouwd in circa 15 jaar onderzoek en advies, waaronder als principal consultant CX bij VODW. Ze promoveerde onder begeleiding van Peter Leeflang en Eelko Huizingh tot doctor in de Economisch Wetenschappen aan de Universiteit van Groningen. Haar onderzoek was een voorloper op het inzichtelijk maken van de effecten van een omnichannel omgeving op het gedrag van klanten.