Meer Artikelen

Premium

eFocus groeit 25 procent, opent in Eindhoven

Fullservice internetbureau eFocus uit Utrecht is in 2013 met een kwart gegroeid tot een omzet van veertien miljoen euro. Dit jaar wordt in Eindhoven het vierde filiaal geopend. Directeur Arnoud Martens denkt naar 200 à 250 man te zullen groeien.

Online marketing

Trimbos richt online pijlen op bezoekers

Professionals in de GGZ en Verslavingszorg kunnen vanaf nu voor allerhande informatie terecht bij de nieuwe website van het Trimbos-Instituut. Ook voor ander geïnteresseerd publiek bevat de site een schat aan informatie. De website bevat voor bezoekers meer mogelijkheden om te reageren op nieuwsberichten of diensten.

Kinderen toveren sprookjes uit hun pen met Eftelingactie

Rabobank Nederland en Efteling nodigen kinderen van 4 tot en met 12 jaar uit om een magisch sprookje te schrijven. Een leuke uitdaging voor aankomend schrijftalent. Via de bijbehorende actiesite kunnen deelnemers inspiratie opdoen en een sprookje schrijven. Voor deze actiesite hebben Rabobank Nederland en Efteling de hulp van eFocus ingeschakeld.

Drie nieuwe websites voor ArboNed

eFocus realiseerde voor ArboNed drie nieuwe websites: winstdoorbevlogenheid.nl, mensely.nl en lievervaccineren.nl. Winstdoorbevlogenheid.nl is een website van Arboned om de bevlogenheid binnen organisaties te verhogen. Mensely.nl is het detacheringbureau voor professionals met meer energie. Op lievervaccineren.nl worden bezoekers voorzien van informatie over vaccineren en kunnen ze direct een afspraak inplannen.

Redesign voor Quintiq.com

Quintiq, een wereldwijde leverancier van planningssoftware, heeft een nieuwe website.
De bestaande website voldeed niet meer aan de wensen en eisen. Quintiq wilde een website die beter aansluit bij het merk. Het design is daarom een stuk zakelijker geworden waarmee de uitstraling sterk geprofessionaliseerd is.

Nieuwe website en webshop voor afvalverwerker Van Gansewinkel

Voor afvaldienstverlener Van Gansewinkel heeft eFocus een nieuwe website ontwikkeld. Onderdeel van deze website is een webshop, welke gericht is op de MKB doelgroep met daarin de verschillende producten van Van Gansewinkel.

Nieuwe website voor Jazz label van EMI: Blue Note Records

Het beroemde platenlabel Blue Note Records heeft een nieuwe website, ontwikkeld door eFocus. Op de nieuwe site wordt interessante informatie getoond over de artiesten die zijn aangesloten bij het label. Daarnaast is er meer te vinden over concerten en nieuwe releases.

Nieuw websiteconcept voor Amnesty International Nederland

Voor Amnesty International ontwikkelt eFocus een websiteconcept. Uitgangspunt hierbij is de bestaande internetstrategie.

Online strategie voor het Aids Fonds en STOP AIDS NOW!

eFocus is enthousiast om mee te denken over hoe het Aids Fonds en STOP AIDS NOW! een goede basis leggen voor een nieuwe manier van online communicatie en fondsenwerving met haar doelgroepen. Hierbij helpt zij het Aids Fonds en STOP AIDS NOW! bij het formuleren van de juiste strategie.

De verfrissende wereld van Vrumona

Twaalf verschillende merken, ieder even belangrijk. En dus krijgen deze merken allemaal evenveel aandacht binnen de nieuwe website, die door eFocus is gerealiseerd. Zo heeft ieder merk afzonderlijk een eigen pagina waar meer productinformatie wordt getoond. Duik daar maar eens in.

Exotische groente en fruit van Nature’s Pride

eFocus ontwikkelde een nieuwe website voor Nature’s Pride, de specialist op het gebied van exotische groente en fruit. Samen met de klant is vooraf een strategie bepaald waarin de doelstellingen van de website en de beoogde resultaten zijn besproken.

eFocus neemt Linktank over

Opnieuw een consolidatieslag op de markt voor webbureaus. Internetbureau eFocus, Strategy & Webdesign neemt met ingang van 1 juli 2004 het tevens in Utrecht gevestigde LinkTank Webdesign over. Alle activiteiten van LinkTank worden onder de naam eFocus voortgezet. De gezamenlijke omvang van de onderneming is na de overname 35 medewerkers.

eFocus neemt adviesbureau Blinque over

Internetbureau eFocus uit Nieuwegein heeft het Utrechtse Blinque overgenomen, dat zich richt op rendementsverbetering bij websites. De overname is in aandelen betaald. Het samengevoegde bedrijf dat eFocus gaat heten en 26 medewerkers telt verwacht dit jaar door te groeien naar 2 miljoen euro omzet.