Meer Artikelen

LBi pocht met plan tot wereldwijd marktleiderschap

LBi heeft, na de fusie met Obtineo, nu de zinnen gezet op wereldwijd marktleiderschap. Met een investering van 40 miljoen euro op zak en een nieuwe notering aan de Amsterdamse beurs, gaan er overnames volgen in Azië en de Verenigde Staten.

Premium

Kwartaalomzet LBi daalt 11 procent tot 35 miljoen

Webbouwer LBi ziet de nettowinst over het laatste kwartaal 2009 met een half miljoen stijgen tot 4,9 miljoen euro. De omzet daalde met 11 procent tot 34,6 miljoen euro. Het bedrijf merkt nog duidelijk dat bestaande klanten minder uitgeven en dat het bedrijfsleven nieuwe digitale projecten uitstelt.

LBi fuseert met Bigmouthmedia en investeerdersclub

Online bureau LBi kondigt een fusie aan met Obtineo, een gecombineerd bedrijf van Bigmouthmedia en drie investeringsbedrijven. Hiermee ontstaat naar eigen zeggen Europa’s grootste digitale marketing- en technologiebedrijf.

Campagne: Hyven met een look-a-like

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer de Hyves stand-in van FBTO.

LBi schrijft verlies van 69 miljoen euro

Webbouwer LBi, moederbedrijf van het Nederlandse Lost Boys, boekt een verlies 69 miljoen euro als gevolg van een eenmalige afschrijving.

Premium

Twee miljoen winst voor LBi

Webbouwer LBi boekt bij een dalende omzet een nettowinst van 2,2 miljoen euro.

Uitgestelde projecten oorzaak omzetdaling LBi

Het internationale webbureau LBi heeft in het eerste kwartaal van dit jaar een omzetdaling van 5,9 procent geboekt. Het bedrijf wijst de daling toe aan de vertraging van beslissingsprocessen bij klanten.

Ontslagen bij LBi door reorganisatie

Sitebouwer LBi schrapte afgelopen kwartaal 9 procent van zijn personeelsbestand en nam een last van 3,6 miljoen euro voor een reorganisatie.

Premium

LBi groeit, maar aarzelend over toekomst

Het internationale webbureau LBi boekt in het laatste kwartaal een omzetgroei van 22 procent. Directievoorzitter Luke Taylor merkt echter dat klanten projecten stop zetten en marketingbudgetten verlagen.

Lost Boys keert terug naar winstgevendheid

De Nederlandse afdeling van webbouwer LBi, beter bekend als Lost Boys, schreef afgelopen kwartaal weer zwarte cijfers. Ook op concernniveau sloeg het resultaat om in nettowinst, van 2,8 miljoen euro.

Nieuwe LBi ceo: financiële resultaten teleurstellend

LBi rapporteerde zijn financiële resultaten. Luke Taylor, de nieuwe CEO van het bedrijf, noemt de resultaten teleurstellend.

Premium

Twee buitenlandse overnames Lost Boys

Het moederbedrijf van webbouwer Lost Boys, LBi, nam in een week tijd twee buitenlandse bedrijven over. De nieuwe dochters zijn gespecialiseerd in zoekmachinemarketing en webanalyse.