Meer Artikelen

Omzet 2009 Mirabeau blijft gelijk

De omzet van internetbureau Mirabeau over 2009 bleef gelijk aan dat van voorgaand jaar, 15 miljoen euro. “De gemiddelde besteding van onze klanten nam af, we moesten hard aan de bak om er opdrachten bij te krijgen”, aldus directeur Adjan Kodde.

Nieuwe bookingtool KLM moet conversie verhogen

KLM ontwikkelde samen met Mirabeau een nieuwe bookingtool, die wereldwijd wordt ingezet. Belangrijkste aspect is de gebruiksvriendelijkheid. Emerce sprak met Floris Ketel, creative director bij Mirabeau en Remco Böhre, e-development manager bij KLM over het ontwikkelproces.

Premium

Omzet 2007 Mirabeau 13 miljoen euro

Mirabeau, dat claimt het grootste internetbureau van Nederland te zijn, boekte over 2007 een omzet van 13 miljoen euro, een groei van 60 procent. Het bedrijf opent kantoren buiten de Randstad om dichtbij klanten te zitten en reistijden te verkorten.

Mirabeau: opdracht voor OV-chipkaart

Webbureau Mirabeau heeft de opdracht gekregen om een aantal online systemen rondom de OV-chipkaart op te zetten. De opdracht omvat ondermeer een openbare website voor de reizigers, een besloten gedeelte voor diezelfde doelgroep en de online applicaties voor het callcenter. Mirabeau gaat na de realisatie tevens de hosting en het applicatiebeheer uitvoeren voor de diverse systemen, aldus het Amsterdamse bedrijf.

Mirabeau start onderdeel voor applicatiebeheer

Webbureau Mirabeau is een nieuw en zelfstandig bedrijfsonderdeel gestart voor het beheer van applicaties. Bij Mirabeau Application Management werken momenteel drie mensen. "We merken dat er steeds meer behoefte bestaat aan het beheer van complexe applicaties", zegt Adjan Kodde, directeur van Mirabeau.