Mirabeau opent kantoor in Parijs
Digital agency Mirabeau opent per 1 oktober de deuren van zijn eerste Europese kantoor buiten Nederland: in Parijs, de thuisstad van grote klant Air France.
Digital agency Mirabeau opent per 1 oktober de deuren van zijn eerste Europese kantoor buiten Nederland: in Parijs, de thuisstad van grote klant Air France.
Digital agency Mirabeau opent volgende maand een kantoor in China om daar vandaan de private en overheidsklanten te bedienen.
Adjan Kodde van Mirabeau vertelt tijdens Cannes Lions over de focus van Mirabeau op airlines: “We merken dat we met onze klanten KLM en Transavia in een heel competitief speeldveld zitten in Europa. Dat zorgt ervoor dat ons werk wel gezien wordt.” Recent koos China Southern Airlines voor Mirabeau en zojuist werd de vierde airline bekend: Air France.
Internetbureau Mirabeau uit Amsterdam is een klein beetje verhuisd. Het nieuwe kantoor bevindt zich in de Kauwgomballenfabriek.
Mirabeau brengt zijn expertise op het gebied van clouddiensten, meer in het bijzonder Amazon Web Services (AWS), onder in een nieuw label. Het eerste, aparte label. Met Cloudmasters wil het bedrijf de markt voor snel groeiende vraag naar clouddiensten gericht kunnen bedienen.
APG Groep heeft een driejarig contract getekend met Mirabeau voor de ontwikkeling van user experience design.
Een oplossing om razendsnel met een nieuwe site live te gaan, dat is wat Mirabeau Kickstarter belooft te zijn. Die terminologie kan concreet van alles betekenen. Daarom vier vragen aan Hayo Rubingh.
Vier puur digitale bedrijven zijn opgenomen in Deloittes lijst Best Managed Companies 2015: Mirabeau en Oxyma en, uit de e-commercesector, Coolblue en Central Point.
Binnenkort krijgt de Nederlandse consument, op basis van zijn locatie in de winkelstraat, een seintje van zijn iPhone dat hij in een nabije winkel korting kan krijgen. Internetbureau Mirabeau ontwikkelde Apples technologie iBeacon door in een eigen demo-applicatie.
Mirabeau heeft de omzet over 2011 met 35 procent zien groeien tot 24 miljoen euro. De digitale dienstverlener opent dit jaar een vijfde business unit.
Reislustigen worden door KLM opgeroepen om via Hyves, Twitter of Facebook binnen 99 uur, 99 vrienden te verzamelen. De hoofdprijs in deze wedstrijd is een retourticket naar Berlijn, inclusief een hotelovernachting voor 100 mensen.
Nederlandse grootste internetbureau Mirabeau begint een nieuw bedrijf dat zich louter met consultancy-activiteiten bezighoudt.
Full service internetbureau Mirabeau heeft de omzet afgelopen jaar met ruim 20 procent zien stijgen tot boven de 18 miljoen euro. In het tiende jaar van zijn bestaan komt er een nieuw bedrijfsonderdeel bij, deze maand nog.
Full-service internetbureau Mirabeau voert een herpositionering door. Recentelijk lanceerde het bedrijf een nieuw bedrijfsonderdeel onder de noemer Mirabeau Business Solutions. Mirabeau Business Solutions richt zich op onderdelen van back-end systemen die invloed hebben op het online succes. Naast deze lancering positioneert Mirabeau een bestaande activiteit apart in de markt. Dit bedrijfsonderdeel betreft Mirabeau Managed Services en vormt met alle beheeractiviteiten reeds 30% van de bestaande omzet van Mirabeau. De oorspronkelijke activiteiten van Mirabeau, de ontwikkeling van websites en online applicaties, worden voortaan uitgevoerd vanuit het onderdeel Mirabeau Interactive.
De Dutch Interactive Awards (DIA), een vakprijs voor het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus, heeft de nominaties bekend gemaakt. Mirabeau komt vier keer in het lijstje voor in de categorie E-commerce site, Online services, Recruitment en Brand site.